Gå til innhold

E60 530D Tuned familie racer Valsing og bredding med spacere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der kom det mer i posten :)

auas56o6pg6d9dype6ll.jpg

vxpxzgck9kv0xo30i1ec.jpg

Då begynner understellet og bli komplett, venter fortsatt på noen spacere og 3 avstiver stag som er bestil gjennom Ultra Racing.

Det blir ett ekstra stag foran og 2 bak, ett foran subframe og ett bak så då skal det bli lite body roll på bilen.

Begynner med stabstagene i neste uke satser eg på men tenker eg senker bilen til våren kansje.

Valgte å ikke kjøre coilovers for å bevare en anelse comfort i bilen:)

Blir ett prosjekt til i vinter Laurel med rb25det motor eller skyline motor for de som ikke vet ka det er :)

Skrevet

Du har forstått det:) Er grom diesel som gjelder, og kan tenke meg denne går godt:)

blir nok bra å få stiva opp bilen litt ja :twisted:

Skrevet

Ja det blir gromt med nytt understell, den var ikke så alt for gale med orginalt sports understell når du lære deg å kjøre med det, men den krenger nok en del mye mer enn de tidligere bilene eg har hatt.

Så no satser eg på att det skal bli en grom audi killer :) har forøvrig lekt med tanken om ny hybrid turbo og nytt map noe som skulle gi den ca 330 hk og 700nm men tror det nlir med dette for en stund :)

Skrevet

Jeg mener at coilovere kan være bedre enn Koni og senkefjærer.

For det første pga. justering, du kan kjøre hvilken høyde du vil, sommer som vinter.

Coilovere i den høyere prisklassen har nesten mer komfort enn gule Koni (som i mange varianter er aaaaltfor stivt for en veibil) synes nå jeg.

Men vil nok fungere knirkefint for deg dette oppsettet :)

MEN, jeg elsker alle de andre oppgraderingene du gjør, helt riktig!

Skrevet

Joda takk for det :) gule koni på det mykeste er ikke harde i det hele tatt det,er fjørene som skal gjøre bilen stiv og ikke demperene

og då har de fleste coilover eg har sett og prøvd sjøl alt for høy spring rate så det er ikke for å spare penger eg velger dette oppsettet.

har prøvd gule koni før og de har passe med comfort.. men smaken er som baken å setter pris på innspill

Skrevet

Bilder av understellet, håper snart å¨å få begynne og montere diverse ting.

Ser etter nytt lokale da garsjen min etter mangen år ikke er disponibel lenger..

yzlf1sqb732z56w1e66n.jpg

55vc359ise0mqyc2q6z6.jpg

Skrevet

Stemmer det:) bor på sotra å no blir det gjort litt med bilen i morgen så bilder kommer :)

jobbet litt på laurel turbo prosjektet i helgen

Skrevet

JA forandret litt tanker etter vinterdekka kom på så lure på å selge 20" sommer felga å kjøpe noe lignende vinterfelga bare 20"x10! bak :)

Skrevet
Stemmer det:) bor på sotra å no blir det gjort litt med bilen i morgen så bilder kommer :)

jobbet litt på laurel turbo prosjektet i helgen

Laurel turbo sier du.. den må vi få høre litt mer om? :)

Skrevet

Ja det er en 1987 laurel med skyline rb25det motor som eg holder på å gjøre litt passe anonym så skal prøve å få skilter på den.. blir en Audi killer :)

And let it be pictures...

ojbozj74noac0csb2wpk.jpg

Stealt mode

2qxg241odyggc26akuzb.jpg

augzpxv7y6hy9hw2troo.jpg

3v7de3sjiu1idldwfl0i.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Då er skaden fikset og ny fanger med carbon duffuser er sotte på, dårlige bilder men skal ta noen nye etter den er vasket.

Satte og på nye smoked tailights som skal ligne på de orginale facelift lyktene men ble ikke helt fornøyd med lysene. :idea:

Ka sier folket til lyktene? satte og på nye skiltlys som eg måtte dimme litt ned pga det kraftige lyset. :applause:

misbh7rk7m6xnki0l6wk.jpg

På jobben med bilene, får levert peppes pizza på verkstedsporten er luksus

vogj77cw220ywya1jnpt.jpg

Ikke helt fornøyd

5gty1t6s3sulw17q6jca.jpg

nrqhjz73lvx1qnggrtak.jpg

Ute hos en kompis med impreza og løftebukk i garsjen :)

ucej8zr3cgbr3p2sl8tx.jpg

Nye lyktene

n6gzki9mwwokolwq34p8.jpg

n6gzki9mwwokolwq34p8.jpg

teaser

Då skal eg snart så smått begynne med understellet, alle stagene først å så blr det dempere og fjøre til våren og mest sannsynlig en hellakkering av bilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...