aottesen Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Er det normalt at bilen skal bruke 4-5 min før den begynner å lade? Målte spenningen under oppstart idag. Lå jevnt på 11.8V, og den ladet ikke før etter en 4-5 minutter. Plutselig kvein det i viftereimen, tomgangen falt, og plutselig gikk den fra 11.8V til 15V. Kom rundt hushjørnet, så hagler det med masse fiktive feilbeskjeder (har forstått at dette er pga. spenningsfall). Alle feilbeskjedene i dash forsvinner etter at jeg har vridd av og på tenningen. Bavaria hadde den inne for fire uker siden og skiftet IBS-sensor og plusskabelen for en PEN sum. De slettet feilkoder, og mente at nå var alt gull. En uke senere skjedde akkurat det samme. Siden jeg bor i Bergen, ble bilen levert til Jæger. Jæger mente batteriet var feil, og skiftet dette, og kodet det til bilen. Var innom Jæger i går og fikk slettet alle feilkodene. Ingen av de dukket opp igjen etter omstart av bilen, men nå er nok alle tilbake igjen. Har nå bestillt ny dynamo, og håper at dette løser problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Er det normalt at bilen skal bruke 4-5 min før den begynner å lade? Nei. Ettersom du har bestilt ny dynamo så blir nok problemet borte Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Takk Gud! Lei nå. Trossalt bare hatt bilen i tre uker, og allerede lagt ut 10.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå