N0z Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Heisann, har nettopp kjøpt meg BMW og skal ta lappen neste mandag, men merka at bilen har utrolig dårlig lys. Jeg har feilsøka litt og fant ut at det kom 12v fram til selve Xenon innsatsen, så regner med at det er hele greiern som må byttes, noen som vet hvilke jeg skal ta fra gsbildeler?? Dette er en e46 2004 mod og har kun Xenon og ikke Bi-xenon. Takk:)
Lars89 Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Tenker du å kjøpe originale eller uoriginalt? Hvis du skal ha uoriginale ville jeg gått for noen med sort innmat da krom ser jalla ut. Ville også funnet noen med gassringer og ikke 6 parklyspærer sånn som de til GS.
ReiRud Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Kan være pærene som er dårligere..begynner det å bli rosa lys i de?
N0z Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Kan være pærene som er dårligere..begynner det å bli rosa lys i de? Har akkurat bytta pærene, og målte at det var 12V fram til kontakten, fikk ikke målt omformeren, men dersom den hadde vært gåen ville det mest sansynlig ikke vært lys i det hele tatt?? Leste en plass at det kunne være drit på Linsa, men tror ikke det kan gjøre at lyse blir tilsvarende parklys?
Eksos Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 Velg originallykter, ser best ut Dersom du skal kjøpe uoriginale, pass på å kjøp lykter beregnet for bil med originalt xenon, koster flesk..
<BeamerZ> Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Xenon-prosjektorene dine er mest sannsynlig brent som de er på min E46 Se denne: viewtopic.php?f=9&t=209259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå