Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Nylig kjøpt meg en m5 touring!

Den tapper seg etter ca 2 netter.. Har ikke feilsøkt eller noe, men lurer på om noen har erfaringer med typiske strømtyver på disse bilene?

mvh Erlend :)

Skrevet
jaja, men når jeg må vente slik 2 dager for hver sikring så tar det på tiden.. så lurer på om noen har erfaringer med ting som ofte stjeler strøm på disse bilene :)

Du måler strømmen når bilen står. Bruker den for masse strøm, (over 0,2A) so tar du ut sikringer til du finner kretsen som bruker for masse strøm.

Du trenger ikkje vente i 2 dager for kvar sikring! ;)

Skrevet

Når jeg tar av + pol og måler mellom polen og + ledningen (som da er frakoblet), går det 2 amper gjennom multimeteret.. Når jeg målte på sikringene var den eneste som ga utslag den til klokke osv, den viste 0,2/0,3 amper

Skrevet

Når jeg tar ut sikringen til klokke osv, så ligger "forbruket" på batteriet på ca 0,2 ampere.. og det er vel normalt etter som jeg har forstått ?

Hva kan det være av klokke, instrument, ventilasjon osvosv da?

Vifta fjusker og har dårlig kontakt/er ødelagt. Funker ikke.. slår igjen ei dør så funker den. Tidligere idag gikk den når jeg satte den på AV/0 på dashbordet! Men kan den trekke strøm uten å faktisk gå ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...