Testdriver Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Er det noen her som har erfaring med dette oppgraderisettet til e39 ? http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... Series-M5/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testdriver Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Er der noen der ute i formverden som har prøvd og oppgrader med BSW i sitt tyske mesterverk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 vurderer dette selv. har lest litt om dette settet. google er din venn om du ønsker masse reviews osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testdriver Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Jepp har sett litt på google. Det blir snart handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Det finnes da mye bedre høyttalere i den prisklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testdriver Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Ok, hva er bedre lydmessig og bedre priset enn BSW for en e39 sedan uten sub-hatthylle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Desse høgtalarane er jo lagd for den "kjempegode" OEM forsterkaern som er i bilen. Skal man til med nye forsterkere osv så blir det fort meir enn 3000kr for bedre lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 i e38`n min har jeg bsw høytalere med oppgradert forsterker i radio modulen. i e39`n min har jeg dem her forran og bak http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=648&id= forran gikk dem rett inn, bak måtte jeg lage med en liten adapterplate for å flytte elementene litt til siden pga dybden. jeg har og denne forsterkeren på dem http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=35&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testdriver Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Finnes det noen oppgraderinsforsterker som er "plug and play", har ikke Blaupunkt noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 joda, blaupungt har pnp forsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Jeg monterte blaupunkt pnp forsterker i min E39 + gladen komponentsett i dørene fremme. søker du litt finner du både litt bilder og kommentarer på hvordan monteringen gikk. Lurer nå på å bytte ut originalspilleren med en "stygg" 1din spiller, men savner litt funksjonalitet for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå