Gå til innhold

Samme bolter til sommer og vinter felger BMW e91 2010

Torkild
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Fikk ikke med ekstra bolter til vinter dekk der jeg kjøpte bilen, stusset på dette, men fikk da beskjed at det var de samme..Bmw hadde likt på orginal felg.

Lagt om til vinterdekk i helgen og bilen føles litt mer urolig/humplete ut, og antispinnen slår så kjapt bilen får litt gass pådrag eks på utkjøring til motorvei

Noen sammenheng, og stemmer det at bilen deler samme bolter ? Orignal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at du spinner lett synes jeg også var veldig og lett også, la om til nye conti 5 tidligere i uka. Og når jeg dro på for å ta en forbikjøring idag på bar asfalt i 6 grader kom jeg ikke forbi fordi antispinn kuttet all motorkraft ved 2 forsøk. Er det virkelig så stor forskjell på grep?

Sorry for litt kapring av tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at du spinner lett synes jeg også var veldig og lett også, la om til nye conti 5 tidligere i uka. Og når jeg dro på for å ta en forbikjøring idag på bar asfalt i 6 grader kom jeg ikke forbi fordi antispinn kuttet all motorkraft ved 2 forsøk. Er det virkelig så stor forskjell på grep?

Sorry for litt kapring av tråd.

Eh... går bra det, er jo i og får seg samme sak dette... med untak av boltene som jeg lurer veldig på... Men ja, det er slik det skjedde med meg også, var og sjekket luft trykket i dekka nuh, og det regner ute, men da kom ikke antispinn lampen opp i det hele tatt, og da ga jeg full gass på 2nd, giret og det var bløtt på veien.... merkelige saker...

Uansett, boltene er det jeg lurer mest på, pendler og har ikke lyst og miste dekke i 100 får å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...