TorErik Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Blitt dårlig med oppdateringer her. Har vel egentlig ikke skjedd så veldig mye heller, men har da fått shinet den litt, og fått den til å fungere skikkelig Bilen skal nå selges da jeg kun trenger en bruksbil, og kunne heller tenkt meg å bytte denne i noe annet kjekt noe. En veteranbil f.eks Etter dynamobytte og full gjennomgang av kabler til batteriet fra motorrom så lader bilen 14.2volt konstant som den skal. Byttet også termostat, så nå har bilen driftstemperatur hele tida. Så nå fungerer varmaapparatet Bilen har blitt brukt som bruksbil i hele vinter på salta Bergensveier så noe lakkrust har det blitt i løpet av vinteren. Skal prøve å få fiksa det før evnt salg. Pr dags dato er den gått 226.000km og fungerer helt strålende. Ikke merket noe forbruk av verken vann eller olje. Rett før jeg kjøpte den ble alle deler i forstillingen byttet, så etter en hjulsstillingskontroll ble den veldig fin og tight. Overrasket over hvor godt den går til å være så stor! Speedometeret er nå byttet så alt av målere og pixler fungerer igjen. Vinterdekkene kan minne litt mye om Volvo felger da det er Eiker felger, men hadde sikkert kommt seg om en hadde fått på noen bmw emblemer. Ble en lettvint løsning da de kommer fra min brors M5 Dekkene er gode Toyo 235.45/17 og fungerer overraskende bra på vinterføre. Sommerdekkene er RH 20" felger med 2 gode dekk, og 2 utslitte (derav det ene punktert) så kommer til å bytte 2 stk før salg. Evt levere på 17" med redusert pris. Grunnet ny jobb og ny bruksbil har denne stått lenge, så ene bremsekalipperen henger litt til tider. Skal få smurt denne opp så fort jeg får tid. Alt elektrisk virker som det skal. Vinduer, soltak, speil, osv. Nylig byttet wire til vindusheisen i førerdør. "Pluggene" i kanalen mangler på alle bildene, men er på plass nå! Av negative ting så er det jo som tidligere nevnt litt lakkrust og småsår her og der, men det største problemer et nok at tanken "svetter" litt. Er nok ikke mye, men nok til at det irriterer. Står den natta over merkes en svak duft av bensin. Vet ikke helt hvor fra tanken dette kommer. Ble nok litt rotete det her, men skal få lagd ei skikkelig finn annonse snart. Har ennå ikke satt noen pris på den, så tar veldig gjerne imot innspill til hvor mye den kan være verdt Og send meg gjerne en mld dersom du kan være int. Slenger med en del bilder på slutten her. Nye og bedre bilder kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErik Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Noen som kan tenke seg til en realistisk pris jeg kan sette den til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErik Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42643942 Er åpen for bud og vet bytteforslag Nye og bedre bilder kommer etter 18.7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå