BMWE39turbo Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Emne sier vel det meste, meget pene seter, bilen står i garasje et lite stykke unna her, men skal innom i helga så kan ta et par bilder da Vil helst ikkje sende.. kan heller kjøre et stykke å levere de om prisen er rett. Gi gjerne bud , veldig usikker på ka de er verdt
BMWE39turbo Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Disse er ikkje solgt, de ligger i kusslia mot førde, du veit gjerne kor det er? kan ta bilder, eller få sjå de i helga om du vil
andre266 Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Okey . vi sto og snakka sammen utfor statoil på jølstraholmen for noen uke siden . =) bor på ålhus
BMWE39turbo Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Åja, stemmer det! Skal en tur innom garasjen etter en tur til sogndal nå, tenkte eg sku skru ut seta då, dei står i bil endå, men skal hive dei ut idag, skal ha inn sportssete Forresten er kun framsetene som selges, ser det kom dårlig fram i første innlegget mitt. Eventuelle bud om du vil kjøpe?
andre266 Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Jepp. Kan jo komme og se på de. Send meg en mail på nero1@live.no
BMWE39turbo Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 monterte m-tech stolene igår, så da er disse ute av bilen, skal ta med kamera om eg skal ned i garasjen senere idag
BMWE39turbo Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 faen, det glømte eg heeelt.. neste helg er det skruhelg så blir nesten buende i garasjen den helgen, så da kan eg skaffe så mange bilder som trengs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå