duff Skrevet August 16, 2013 Forfatter Skrevet August 16, 2013 Noen som har Del nr.3 her tilsalgs???? det er denne slangen som er gåen hos meg. ser ut som den er utgått
Mjørgen Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Hm. Rart den er utgått! Jeg kjøpte den ny til 745 min for et par år siden.. Vel er jo en stund siden da..
GSS Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Noen som har Del nr.3 her tilsalgs???? det er denne slangen som er gåen hos meg. ser ut som den er utgått Du har sikkert delenr på den også?
duff Skrevet August 16, 2013 Forfatter Skrevet August 16, 2013 Nei det sto ikke noe delenr. Delen er ikke med i lista. derfor jeg er redd den er utgått. Er den slangen som er i midten av bildet!
Pedi Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 11 63 1 273 055 Koster ikke mer enn et par hundre spenn sånn ca. Går igjen på både 5, 6 og 7-serie, så jeg ser ingen grunn til at den skal være utgått. Fåes også uoriginalt....
duff Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Hehe, har vel kjøpt den siste du Morty. Takk for delenr Ivar, får skrive det ned på smørbrød lista som skal sendes i løpet av helga Men på linken til GS under her så er ikke denne delen med eneste.. kan være på en annen side, men jeg finner den ikke. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 11/11_0776
taxibjørn Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Hvis det er slange nr 3 du mener , så har jeg en Liggende ! Det er den som blir kalt Nøkken !
duff Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Hvis det er slange nr 3 du mener , så har jeg enLiggende ! Det er den som blir kalt Nøkken ! Sendt deg PM Taxibjørn!
duff Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Ja så fikk jeg en tur i garasjen i kveld igjen. nå sto demontering og sjekk av ventiler for tur. Og etter boka så er alle ventiler innenfor oppgitt mål. Må vel bli noe slik Så startet jeg å slipe ventiler og seter (å herrefred for en kjedelig jobb) tok en ventil da klokka begynte å bli masse. så får heller sette det på vent å glede meg til den jobben til helga Skal bytte ventil tetninger og, men må skaffe meg et slik "spesialverktøy" først
Morty999 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 siden du skal trimme denne så anbefaler jeg e34 535 topp, di fløder endel bedre enn di gamle toppa som jeg ser du har
stiffmaister Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Hehe, har vel kjøpt den siste du Morty. Takk for delenr Ivar, får skrive det ned på smørbrød lista som skal sendes i løpet av helga Men på linken til GS under her så er ikke denne delen med eneste.. kan være på en annen side, men jeg finner den ikke. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 11/11_0776 Hei Den er på lager hos GS Bildeler
duff Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 Hm. Rart den er utgått! Jeg kjøpte den ny til 745 min for et par år siden.. Vel er jo en stund siden da.. den kjøpte jeg ny på gs for 1mnd siden... 11 63 1 273 055Koster ikke mer enn et par hundre spenn sånn ca. Går igjen på både 5, 6 og 7-serie, så jeg ser ingen grunn til at den skal være utgått. Fåes også uoriginalt.... Hehe, har vel kjøpt den siste du Morty. Takk for delenr Ivar, får skrive det ned på smørbrød lista som skal sendes i løpet av helga Men på linken til GS under her så er ikke denne delen med eneste.. kan være på en annen side, men jeg finner den ikke. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 11/11_0776 Hei Den er på lager hos GS Bildeler Takk for tilbakemeldinger, fikk tak i ny
duff Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 Oh joy fikk en pakke fra ppf i posten. Forsterkede vippearmer. og ARP bolter til toppen. Ble ferdig med å slipe ventilene, og fikk montert ventilen og fjørene. Tok da og fylte kammerene med bensin for å sjekke lekasje. og må si meg fornøyd med resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå