duff Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 hva er det du har pusset anleggsflata med? Paknings skrape.
Pedi Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 hva er det du har pusset anleggsflata med? Paknings skrape. Du skal vel plane den før montering??
duff Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Denne må du plane! merkelig nok er jeg enig Du skal vel plane den før montering?? Aiaiaiai hehehe, Var planen det med tid og stunder, nå er visa kortet glødende så måtte en tur på jobb og fylle på litt og det går vell noen år til før motoren kommer på plass i bilen
duff Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Da har jeg fått ordnet med en som skal sveise på nye bakskjermer og kanal på høyre side. Så nå må vi bare avtale tid
Pedi Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 All planlegging er god planlegging Håper du tar masse bilder av bakskjermbyttene da! Vi følger med...
duff Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Bilder av bakskjerm- og kanal bytte skal det bli, men blir nok en stund til bilen blir levert. Nå har jeg en uke igjen her på stålholmen, så hørte jeg noen rykter om det ligger en pakke å venter på meg til jeg kommer hjem, ohboy ohboy ohboy, gleder meg som en unge, hehe
duff Skrevet September 13, 2013 Forfatter Skrevet September 13, 2013 Hjemme igjen Husk at pakke-bilder er morro det også Så får vel legge ut et Ha en god helg
Morty999 Skrevet September 14, 2013 Skrevet September 14, 2013 Oooooog oppi den er det hva?? Bildeler såklart!
duff Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Da har jeg endelig fått tid å gå igjenom det som kom. (har vært en travel helg, puh) Så nå fikk jeg meg Ny ekspansjonstank, hvit å pen Fikk kanal til høyre siden som skal byttes. Fikk og nytt termostat hus, det gammle var så eiret. Ny vippe armsaksel. Måtte jo kappe sundt en for å få ventil løfterene av. En ny slange til tomgangsmotoren og en eller annen føler som er montert i toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå