Tore Diesel Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 4 stk Piggfri Nordman (Nokian) 205/55-16 selges! Dekkene er så god som ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Noen med bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Rocker disse dekka i samme dim på 1-serien, utrolig gode dekk! Har forøvrig disponert bil med Nokian Hakka RSi og merker ingen forskjell.. Er jo i bunn og grunn samme dekket, bare billigere.. Nesten så jeg burde kjøpe dette settet av deg om prisen er grei og ingen andre slår til.. Får vente litt med budgivningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Helt korrekt det du sier der ja! Dekkene har gått noen få km, og ble byttet ut til fordel for piggdekk, grunnet nervøs sjåfør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Har disse liggende i garasjen ennå Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 har du en ca pris da? kjører rundt på nangkang piggdekk på e60'en nå, og de er ikke noe å skryte av akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hehe, nei de er kanskje ikke verdens beste. Har nå fått ett bud på 1000 kr da, men selger de til første mann som dukker opp med cash, eller som møter meg her i nærheten, da jeg ikke gidder å engasjere meg så voldsomt for å få de sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 slett ingen upris det nei! hadde jo kunnet tatt turen og evt over fjorden med ferga da? men har dessverre ikke tid/anledning å dra oppover på et par uker så hvis du ikke har solgt de til da, kan jeg svinge oppom molde og hente jeg for den saks skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 slett ingen upris det nei! hadde jo kunnet tatt turen og evt over fjorden med ferga da? men har dessverre ikke tid/anledning å dra oppover på et par uker så hvis du ikke har solgt de til da, kan jeg svinge oppom molde og hente jeg for den saks skyld? Dersom ikke noen har henta dem før den tid så kan vi ha en deal på det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå