Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MK1 navi spiller som sitter i bagasjerommet ønskes kjøpt.

Virker som min spiller har uvanlige tilkoblinger, så sjekk dette nøye om du har en spiller til salgs.

Delenummer på min spiller:

902201500239

65908375128

Helst i Oslo/Østlandsområde så jeg får prøvd og vet at det er den som er roten til alt ont.

CD skifter har jeg kjøpt.

Slik ser min ut:

aqouex5xmwhaixljhi1h.jpg

u2fcbur8tc9634wgljlc.jpg

93sxqs193v9nyygxsmla.jpg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde den ut igår for å prøve å rense den, gidder ikke skru den ut igjen idag ihvertfall. Var litt køddete pga kledningsteppe og måtte ha ut boksen som sitter bakenfor også :-)

Men er det ikke samme tilkoblingskontakter på alle som har matingen på kortsiden da?

Jeg oppholder meg ikke så langt fra Kongsberg idag og imorgen, så kunne ev tatt en tur og sett om den passer?

Pris tenker du deg?

Veit ikke om jeg gidder betale mer enn 1000,- spenn, da driter jeg i hele cd greiene, hører bare på radio uansett. Er bare for at jeg liker at dritten funker ;-)

Skrevet

PM sendt.

Du skulle ikke tilfeldigvis ha en org navi cd til samme bil?

Fulgte ikke med noen cd, forsøkte brenne en, men navin tar den bare inn for så å spytte den ut igjen ca 1 minutt senere.

Skrevet

hei... har en veksler i oslo! er fra min bmw ... funker perfekt :) si ifra om du skulle være interessert .... forresten har lagt ut en link på et annet emne .. hvor du kan laste ned org bmw navi softwear og brenne den over:)

Skrevet

ababil786: fra en -00 e46? Er det mating på kortsiden på den? Finner ikke noen link som du har postet når jeg gikk igjennom postene dine? Har en noen fler filer på vei ned, men er bestandig en haug med kødd for å få det til å funke med brenning osv. Så hadde vært greit å fått testa ei gammel plate som noen vet virker, før jeg bruker en haug med tid på å brenne en masse plater, så lenge jeg ikke aner om selve spilleren virker.

combatkit: håper finne en i nærheten som jeg kan montere hos selger, slik at jeg vet den passer på kontaktene og funker. Men fin pris og finner jeg ikke noe innen ok kjøreavstand kommer jeg tilbake :-)

Skrevet

Selv om jeg bytter ut x med en svensk side, får jeg beskjed om at den ikke finnes på den siden. Og når jeg ser på linken ser det ut som den peker til en BMW Road Map DVD fil. Dette er for de med DVD Navi spiller, jeg har Navi spiller beregnet på CD plater.

CD vekslerene er rektangulære, min sitter montert på venstre side av bagasjerommet med den ene kortsiden opp. Hvis du stikker inn CDene på en av de lange sidene, vil ikke det være mulig for meg å få byttet CDer etter at den er montert. Gidder ikke montere den ett annet sted.

Skrevet

jeg har en navi cd som funket i min mk2 navi cd spiller.

så enten er navien din føkket, eller så er navi cd din føkket :P

Skrevet

Ja hadde vært fint å fått testa en plate som funker, slik at jeg veit spillern funker før en kaster bort masse tid på å lete etter filer, å brenne en haug med plater.

Har to andre filer på vei ned men de går tregt, finner ikke flere som har med Norge, så får prøve å brenne de noen ganger på forskjellige typer plater når jeg får de ned.

Får jeg ikke de til å funke venter jeg til jeg får låne en orginal plate.

Første post oppdatert med bilder på hvordan CD skifteren min ser ut.

evovrs: Jeg dro fra dama før hu fikk MMS bilde, men hørtes ut på hu som om de er like?

Skrevet

Legger meg tidlig pga jobb, så bedre å ta det til helga når jeg skal til dama igjen.

Hemidog: Hokksund blir ingen omvei så det ville passet best for meg, men evovrs var først ute og har jobbet litt mere(sendt mms og greier :-)....

Veit ikke hvordan vi skal gjøre det jeg, blir det gænt om jeg går for det som vil koste meg minst tid/penger totalt?

Noen av dere som også har noe av det andre jeg trenger, ev en fungerende Navi CD jeg kan teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...