Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott vinter, arbeid og A til B bil

Det er en 1994 E34 518i med M43 motor (med registerkjede) går som en klokke og har hatt regelmessig olje og filterskift. Km stand ca 240.000

Bilen er hel og pen, Litt smårust, tatt det meste, ett jekkfeste er dårlig.

Har hatt bilen som A til B bil i ca 1 år, god å kjøre

Det er bredfront og varmeseter, orginalt avtagbart hengerfeste.

Spesiell farge: 290 Maledivenblau metallic. Bilen står i Molde.

Bilen er ikke EU godkjent, men har vært lite brukt siden forrige godkjenning, så regner med den går greit gjennom.

Bilder

dd9r8e0ezs7dxao27sqi.jpg

cu5uee2xbqmcowr1s5pl.jpg

sc3y6lixijxc0u89iv86.jpg

mqmry9e8jdyg5s3mat87.jpg

1ur1pugv6qkx9y29xin1.jpg

Noe forrige eier har gjort;

Orginale M5 bremser med Sports-skiver, Nytt 2010.

Orginale M5 speil.

Supersport støtdempere og APEX fjærer, Nytt 2009.

Alt nytt i forstilling 2010.

Foringer bak skiftet i 2010.

Ny vindusviskermekanisme 2009.

Ny dynamo 2011.

Ny viftereim 2011.

Nytt batteri 2011.

Ny clutch sylinder 2010.

Ny frontrute.

Eksosanlegg komplett skiftet 2011.

18" M5 felger med to nesten nye sommerdekk, to ok dekk. 235x40xZR18

Påkostet langt over 20.000 de siste par år av forrige eier.

Følger med pene seter uten noen rifter eller hull med varme.

følger også med en hel og pen bakdør

Prisantydning 13 000,- kan diskuteres.

Mvh. Eskild

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hva må gjøres med bilen for å få den eu-godkjent,siden den ikke er eu-godkjent nå? Hvordan ligger det an med rust på bilen? Noe som bør utbedres ellers?

Skrevet

Bilen har stått avregistret siden den var EU godkjent, så den har ikke vært inne til kontroll, vet ikke hva som må utbedres, eller hva som kan komme opp, men den har stått mye i ro siden forrige kontroll så går forhåpentligvis greit gjennom. Mistenker en foring i bakstillingen kan være dårlig.

Det er litt rust her og der og et dårlig jekkfeste.

Skrevet

Ok, har bilen takluke? Bilde av rusten som er på bilen og bilde av jekkfestet og kanalene?

Er det overflaterust eller mer alvorlig rust på bilen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...