bmw330i Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 hei vurderer å selge bmwen min .. Det er en 1998 model 316i Den skal inn på eu nå , eneste jeg vet som er feil med den er høyrestøtdemper . ellers har jeg nå nylig byttet venstre bærekule foran og fjær høyre side bak . bilen selges som evt rep objekt da den skal inn på eu nå . bilen har : -M3 e46 look fanger ifra rieger - M3 diffuser - Facelift grill - Øyelokk - Vinge med bremselys , bremselyset er ikke koblet til - M3 lister - M3 sideskjørter , men venstre side mangler en bit oppe ved skjermen . - Sota ruter bak - Chrome ringer i instrument panelet. - El ruter foran - Anlegg i bilen med basskasse og forsterker . - 16" alufelger på sommer dekk og 15" stålfelger på piggdekk . ting som evt bør gjøres noe med - får ikke lukket koffertlokket , må mest sannsynelig vis justeres . - høyre støtdemper foran - justere fører heis , da forrige saks var ødelagt , byttet jeg til denne men får ikke justert den . Den har gått 280000 , men kan godt hende at motor er blitt byttet engang i tiden da det står 140000 på den ( med tusj/eller noe ) spørte forrige eier om det , men han visste heller ikke noe til det . bilen starter og går , har stått stille en stund nå siden den er avskiltet . må ikke selge bilen så ikke kom med skambud . pris er 14500 eller bud .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå