bmw330i Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 hei vurderer å selge bmwen min .. Det er en 1998 model 316i Den skal inn på eu nå , eneste jeg vet som er feil med den er høyrestøtdemper . ellers har jeg nå nylig byttet venstre bærekule foran og fjær høyre side bak . bilen selges som evt rep objekt da den skal inn på eu nå . bilen har : -M3 e46 look fanger ifra rieger - M3 diffuser - Facelift grill - Øyelokk - Vinge med bremselys , bremselyset er ikke koblet til - M3 lister - M3 sideskjørter , men venstre side mangler en bit oppe ved skjermen . - Sota ruter bak - Chrome ringer i instrument panelet. - El ruter foran - Anlegg i bilen med basskasse og forsterker . - 16" alufelger på sommer dekk og 15" stålfelger på piggdekk . ting som evt bør gjøres noe med - får ikke lukket koffertlokket , må mest sannsynelig vis justeres . - høyre støtdemper foran - justere fører heis , da forrige saks var ødelagt , byttet jeg til denne men får ikke justert den . Den har gått 280000 , men kan godt hende at motor er blitt byttet engang i tiden da det står 140000 på den ( med tusj/eller noe ) spørte forrige eier om det , men han visste heller ikke noe til det . bilen starter og går , har stått stille en stund nå siden den er avskiltet . må ikke selge bilen så ikke kom med skambud . pris er 14500 eller bud . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 bud er lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Litt flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå