EspenL Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 jeg kjøpte en 523 automat i forbindelse at jeg trengte en delebil til min egen, men jeg trengte bare fronten og ett par småting til. hvis noen trenger deler eller er interisert i resten av bilen er det bare å gi en lyd her i tråden eller sende en PM. holder til i brattholmen/sotra rett utenfor bergen MVH EspenL
EspenL Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 deler kan også byttes mot originale M-fangere eller M-speil
EspenL Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 farge på interiørlister og taktrekk? interiørlistene er i "tre". mener å huske at taktrekket er grått. interiøret er ihvertfall den guffne grønnfargen
andre266 Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Hei. Prøvde å sende mail. Vet ikke om den kom fram. Jeg er på utkikk etter delebil
EspenL Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 Hei. Prøvde å sende mail. Vet ikke om den kom fram. Jeg er på utkikk etter delebil hva trenger du? du kan hente bilen når jeg har skrudd av fronten
EspenL Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 den er norsk registrert ja, men skiltene leverer jeg inn på tirsdag. kan oppdatere tråden med bilder og litt mer info i løpet av uken.
EspenL Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 Er den trillbar? Står motor i? den er trillbar, ja. motoren står i, men sviver ikke
EspenL Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 fortsatt masse deler til salgs!!!!!!!!!!!
balihai1967 Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 har du fortsatt motoren eller er den solgt ?
nyfrelstbmw Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Hvilken farge er det på bilen.Trenger en svart side dør og speil på høyre side(speil med 5 ledninger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå