Gå til innhold

BMW E39 523ia -> M5 *Ferdig 02.02.13* Bilder s. 4+5

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes bagasjen ble bra! Enkel og stilrent med ett lite touch av M5 :) Ser heller ingen grunn til å jazze opp bagasjen med neonlys og skinntrekk etc når det sjeldent er noen som ser baki der...

+1 ! ! :)

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
må vere det tøffeste interiøret eg har sett på en E39, gratulere med gromt bygg! likte også fargen utvendig, med rette felger, senk og eksos, så trur eg dette lett blir en av de råeste M5-ene som ruller omkring i Norge :D

Det jeg kan si er iallefall at bygget er gjennomført, og det er lagt ned mye tid i denne bilen. Spesielt karosseriet som fikk 100% touchup før lakkering. Vil ikke avvike altfor mye fra en original M5, men det er lov å leke seg litt - syns fargene og finishen på interiøret ble meget bra.

Skrevet
Synes bagasjen ble bra! Enkel og stilrent med ett lite touch av M5 :) Ser heller ingen grunn til å jazze opp bagasjen med neonlys og skinntrekk etc når det sjeldent er noen som ser baki der...

Det er da ikke heller det som er meningen.

Men, når det blir lagt så mye arbeid for å bygge om til en komplett M5, så synes jeg det er direkte tragisk å fabrikere seg et karosseripanel som ikke ser bra ut, istedet for å bytte komplett gulv som koster 6-7000..

Skrevet

Parts24 du har gjort en super jobb, ingenting mangler! ALT er gjennomført og gjort perfekt! Bagasjen er også perfekt! :D

Skrevet

Veldig pent, har du kjøpt gir og håndbrekk skinn slik? Har du kjøpt interiør listene slik ? Og hva har du gjort med bagasjen? Trekt den om? Såg veldig fint ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...