njå Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Har masse touring deler da jeg har plukket helt ned min,bare spør etter deler dere lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Hva slags E39 er det? Bensin eller diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hvilket interiør har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
njå Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Har masse touring deler da jeg har plukket helt ned min,bare spør etter deler dere lurer på. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rønning Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 innvendig bekledning bagasjerom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Er som flere.. Intri bakluke, men den er vel også rusten på din delebil? Kompl.motor er også intr hvis det er til en god pris og den er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
njå Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 innvendig bekledning bagasjerom? Har bekledning bak ja, grått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
njå Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Er som flere.. Intri bakluke, men den er vel også rusten på din delebil? Kompl.motor er også intr hvis det er til en god pris og den er i orden. opprustet må ha ny selv også.-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Hvite blinklys bak...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 farge? bilde? rust på panser og framskjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 farge? bilde? rust på panser og framskjermene? Jeg har rustfrie, bulkfrie hele å pene framskjermer, 363 Biaritz blau er fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 pris? Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
njå Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå