Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk torpedoveggen! Er noen plugger under sikringsboksen som skal være tett. Er det hull der vil dreneringa fra frontruta renne rett igjennom og ned under golvmatta!

Du kan se pluggene ved og løsne deksel ved pedalsettet ;)

Skrevet

har du takluke? kan hende vi hadde samme problem, hadde flere liter vann i bilen... ta en flaske med vann og åpne takluken, og hell vann på siden av takluken (halvveis inne i bilen) og se om vannet renner igjennom. hvis ikke: se i venstre hjørne på takluken (lengst fremme) når takluken er åpen. der skal det være et dreneringshull som du kan dytte ned sveisetråd eller lignende ( noe som er over to meter vil jeg si) sprut gjerne litt zalo inn også for og få smurt opp litt inni der (eller noe annet, zalo fungerte for meg). må si at jeg staket i rundt 30 min før jeg fikk ut proppen så du må ha litt tålmodighet. (du kan se på høyresiden av takluken og kjenne hvordan det egentlig skal være)

hvis dette er feilen så vil nok bilen din være klissvåt i hele gulvinteriøret... så du burde ta det ut og tørke det for og ikke få rust i gulvet og mugg i interiøret, som igjen begynner og lukte...

vannet går fra takluken går over kanten, under (over) interiørtaket, ned stolpen ved frontvinduet, ned døren og kommer ut nederst av døren.

håper dette hjelper deg :)

og lykke til!

Skrevet

Prøv det jeg skrev over med flasken, da finner du iallefall ut om det er problemet :) men jeg ville tatt opp gulvet bak og kjent med hånden om det er vått der også, vannet sprer seg over hele bilen i den skumgummien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...