bergeee Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hallo, har et sett RC felger jeg ikke får brukt. så da selger jeg de! kom med bud. skambud er ikke vits! står på gode dekker! bud over 6 tusen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 felgene er 8x17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Åssen boltsirkel er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 5-120:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 bud, de fleste vet vell hva slike felger ligger på så får gi et bud som det ikke bærer skam over så blir vi nok enige:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Dette er felger som passer E39 ikke sant? Kast, flass eller kant kjørt? send gjerne minstepris på pm, da slike felger ligger ute for alle mulige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 disse sto på e39en til en kolega! har ikke sett jævlig nøye over de men så pene ut når jeg børsta av litt dritt for og ta bilde:) ikke noe kast heller nei! minste pris er 6 tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Om de ligger i Grenlandsområdet, hadde det vært mulig å komme å se på de en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 jaja, ligger i bamble, 15 min fra porsgrunn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Sendte deg PM men har ikke fått noe svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 nei sorry kingB driver ikke veldedighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå