jan magnus Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 har et standard interiør til salgs til e30 1988 mod for 500 kr. det er renset og er pent , utenom slitasje på førerstol KUN STOLER OG BAKSETE. sjekk bilder på på prosjekttråd. viewtopic.php?f=11&t=217566&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eide'n Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg har sett gjennom tråden din, men kunne ikke finne bilder av fører stol, og passasjer stol. har du bilde av dette og sende meg? EVT. send på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Jeg har sett gjennom tråden din, men kunne ikke finne bilder av fører stol, og passasjer stol. har du bilde av dette og sende meg? EVT. send på PM. så rart. jeg skal se hva jeg kan finne foresten ! disse var så fine og uten flekker at de har jeg ikke giddi å renset. men hullet i førersetet er fortsatt der skal se om jeg finner et par bilder av stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 fant ut at jeg har pcn i verkstedet og har ikke tenkt meg dit på noen dager. så om du er interesert så kan vi si det sånn at hvis setene ikke er som beskrevet så får du alt for 300kr eller framsetene damprenset på stedet om de er skitne. dette gjelder alle som evt er interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå