Hans Wilhelm Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Har fått ett problem med nivåreguleringen på min E39 med nivåregulering. Når det er minusgrader siger den ned når jeg begynner å kjøre, og jeg får beskjed om at nivåregulering er inaktiv. Ved stopp, og noen minutters pause, hever den seg igjen når jeg starter. Ihvertfall foreløpig... Har lest litt om at det kan være fukt i systemet som fryser? Noen som har vært borti noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Veit ikke om det er noe problem på bmw men jeg kan tenke meg at vis det blir fukt/vann i kompressor til nivåreg så vil den funke dårlig. Dette er jo generelt dårlig for alt av kompressorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Har samme problem, men min holder seg i en posisjon når dette skjer, virker nesten som den abre låser seg. Har ikke opplevd at bilen har blitt veldig sigen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå