Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

520 ombygd til m5 3,6. Ikke godkjent, k-sport understell, polly foringer i hele understell, bilder kommer. Ser ut som en orginal 520. Brei front, nye fram skjermer, brock b1 på sommer, ac schnitzer 17" på vinter. 50000,-

tcrnx6qarb2ngkko51og.jpg

q6dhfs0oatnjxnre7osa.jpg

9s61knicsdy21mfdwhua.jpg

so7ut9l5eliqwmd7d6y0.jpg

nb7ol086itb1tcculroc.jpg

Skrevet

Det er ikke så mye mer info og skrive.. Bilen er 1989 mod, helt ordinær 520 innvendig, nye klosser forran, skiver og klosser bak ved eu i fjor. Ring vist spm 41002522

Skrevet

Den e skikkelig bygd. Alt e e der av understell, drivlinje bremser osv vis det var det du tenkte på, har bytte alle foringer pluss senkesettet

Skrevet

Eg holder hus i Bergen. Mulig og få godkjent kan godt hende, jeg har ikke tenkt så mye på det, hørte noe om at GS på bud kunne godkjenne men som sagt jeg har ikke undersøkt noe sånt, men jeg har ikke papirer på motor eller drivverk.

Skrevet

Om du ikke har papirer på delene som er satt på, så er det umulig uansett å få det godkjent. Hva skjer om man drar av veien eller kjører på noen når den ikke er godkjent ombygd?

Skrevet

hvorfor skal alltid tråder om ikke godkjent ombygde biler bli en diskusjons tråd , og ikke en salgs tråd ?

skjer vel det samme som vis du gjør det med den 535 turbo`n din :P hehe

Skrevet
hvorfor skal alltid tråder om ikke godkjent ombygde biler bli en diskusjons tråd , og ikke en salgs tråd ?

skjer vel det samme som vis du gjør det med den 535 turbo`n din :P hehe

535n var godkjent da. Det må være lov for en potensiell kjøper å spørre disse spørsmålene,tåler ikke folk det så får de lavære å annonsere! Makan til dumprat e30lars!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...