Elraj Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Kjører du av veien blir nok bilen litt ødelagt. Hold deg på veien og unna tekniskekontroller så skjer det ikke så mye. Er det noen som vil komme med bud eller bar æe diskutere hva som skjer om bilen går av veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 hørtes ikke ut som et spørsmål da.. mere som en moral preken men samma det.. Det var et spørsmål din nisse! sorry da . trenger ikke bli så sinna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jack herer Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Er ikke sint jeg,stutte innlegg er bare irriterende! Man vet jo aldri hva som kan skje i trafikken,"men man får holde seg på veien så går det så bra vett!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 stemmer kjører men ¨på noen er vel livet fucka uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elraj Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Lars som kjøpte den?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotriks Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 veit du hvor jeg kan faa tak i k sport coilover kittet fortest mulig ") eneste jeg mangler for aa faa ferdig bmw m5 3,8:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 veit du hvor jeg kan faa tak i k sport coilover kittet fortest mulig ")eneste jeg mangler for aa faa ferdig bmw m5 3,8:( GS vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennethsolvang Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå