Gå til innhold

e30 325i motor suge trim

piter
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke fullt så enkelt. Spørst åssen utgave av e-motoren du har.

Er 4-forskjellige kompresjoner å velge i der.

Har du en av de lavkomprimerte så blir det ikke noe spesielt bra.

Jeg hadde en Ac Schnitzer 2,7 tidligere. Den skal gi 205hk og var veeesentlig sprekere enn en 325. :) men den hadde også Schnitzer stempel, kam og grenrør, og mulig den også var porta.

Så det kreves litt for å komme over 200hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, var bare det jeg hadde hørt.

så om det er lavkomp så blir det ikke bedre en med 325 blokk og stempler ? :(

men er det noen som veit hvor mye hk det blir ca i en 325i motor med porta topp og kvasskam og grenrør og grenrør og en chip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke gidda porta en 885-topp. Portene på 37mm er store nok i massevis der og profilene er greie nok. Bruk heller de pengene på å lage ITB. Om jeg skulle bygd billig m20 sugis ville jeg satt i preface stempler, kam, gromt grenrør (stahl f.eks) og RB26DETT spjeld. Og kaste original motorstyring og sette inn datasprut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke gidda porta en 885-topp. Portene på 37mm er store nok i massevis der og profilene er greie nok. Bruk heller de pengene på å lage ITB. Om jeg skulle bygd billig m20 sugis ville jeg satt i preface stempler, kam, gromt grenrør (stahl f.eks) og RB26DETT spjeld. Og kaste original motorstyring og sette inn datasprut.

Helt enig med TurboLag.

Ikke vits å røre toppen.

Datasprut annbefales, har du ikke planer om det annbefaler tilpasset chip til kammen din, M30 dyser og LMM. Du også modifisere spjeldhuset fra 60 mm og montere 64 mm spjeld fra et 535 spjeldhus. Svinghjul fra e30 før 84 er også å annbefale.

Er motoren din i god stand, kan realistisk effekt med et godt oppsett ligge rundt 185hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dyser og lmm og gasspjell fra m30b35

Også sitter det slipt kam i den, ikke sikker på hvor mye den er slipt..

Blirnok ikke datasprut da det er litt dyrere en jeg har planer om;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert, men like greit å kjøpe nytt. Bare ikke kjøp den som heter kdfi, de påstår det er samme greia, men det er det IKKE. Dyrere, og med heller laber kvalitet.. Eneste "negative" med DIYPnP er at du får den som byggesett, men det er også en del av greia med at den kan selges billig. Så du må lodde litt selv og, men selve CPU'en og de kompliserte kretsene er ferdig lodda på eget kort. Må bare sette på noen sokler, noen motstander og dioder, vanskelig å føkke opp der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...