Gå til innhold

e30 325i motor suge trim

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

bare sett på en facelift kontakt på nettet ditt, så er det bare å plugge i.. Kan også hente kontakt fra e34 med m20. Om du ikke vil bytte bare kontakta er å sette på et facelift motornett og triggerhjul foran på motorn. Alt det er bolt on. Om du setter på facelift/e34 nett og trigger ligger alle innstillinger du trenger for å starte ferdig i bmw-guiden på sida der.

Skrevet

hørtes jo bra ut det , men det blir evt det jeg sendte link av? skal jeg da evt bruke 3,5l dyser da? og man trenger ikke lmm med den spruten? takk for hjelp TurboLag

Skrevet

trenger ikke lmm så lenge du skaffer en open element tempsensor (IAT, de har dem på samme sida), og kan bruke hvilke dyser du vil. blir det sprutet der som er forslaget mitt ja, men er som sagt 55-pin og ikke 35-pin (facelift/e34 = 55-pin, preface = 35-pin)

få mappa opp et sånt med kam på en preface motor, så vil du få en ganske så sprek bil :) jeg fikk 25-30 hk ekstra når jeg mappa opp min facelift med en sånn ecu, og om du ser dynoresultatet i guiden der endte de med ca samme gevinst. Preface motor har høyere komp, så du kan ende opp med ENDA mer med riktig kam og fjerning av LMM :)

Skrevet

kan lite om motorbygging.. men kan man bruke samme kam på suge trim og turbotrim?

noen som evt har forslag til kam?

Skrevet

går fint an å bruke samme kam. De turbooppsettene som funka best av de jeg har fått prøvekjøre i andre biler hadde faktisk "sugetrim-kammer". Største forskjellen er ofte at det er litt mindre overlapp på "turbokammer" etter hva jeg har forstått..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...