TurboLag Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 funker med hvilket som helst oppsett. Eneste oppsettet du må gjøre no med er å bytte til M50 TPS om du skal kjøre itb. www.diypnp.com Er til facelift ledningsnett btw (55-pin ecu-kontakt), men det er en grei sak å bytte..
piter Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 http://www.diyautotune.com/catalog/diyp ... p-385.html dette som passer til preface?
TurboLag Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 bare sett på en facelift kontakt på nettet ditt, så er det bare å plugge i.. Kan også hente kontakt fra e34 med m20. Om du ikke vil bytte bare kontakta er å sette på et facelift motornett og triggerhjul foran på motorn. Alt det er bolt on. Om du setter på facelift/e34 nett og trigger ligger alle innstillinger du trenger for å starte ferdig i bmw-guiden på sida der.
piter Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 hørtes jo bra ut det , men det blir evt det jeg sendte link av? skal jeg da evt bruke 3,5l dyser da? og man trenger ikke lmm med den spruten? takk for hjelp TurboLag
TurboLag Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 trenger ikke lmm så lenge du skaffer en open element tempsensor (IAT, de har dem på samme sida), og kan bruke hvilke dyser du vil. blir det sprutet der som er forslaget mitt ja, men er som sagt 55-pin og ikke 35-pin (facelift/e34 = 55-pin, preface = 35-pin) få mappa opp et sånt med kam på en preface motor, så vil du få en ganske så sprek bil jeg fikk 25-30 hk ekstra når jeg mappa opp min facelift med en sånn ecu, og om du ser dynoresultatet i guiden der endte de med ca samme gevinst. Preface motor har høyere komp, så du kan ende opp med ENDA mer med riktig kam og fjerning av LMM
piter Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 kontakter deg nærmere når jeg skal bestille, om det er greit
piter Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 kan lite om motorbygging.. men kan man bruke samme kam på suge trim og turbotrim? noen som evt har forslag til kam?
TurboLag Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 går fint an å bruke samme kam. De turbooppsettene som funka best av de jeg har fått prøvekjøre i andre biler hadde faktisk "sugetrim-kammer". Største forskjellen er ofte at det er litt mindre overlapp på "turbokammer" etter hva jeg har forstått..
piter Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 god å høre noen forslag til litt billige kammer ?
piter Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 noen forslag til litt billige kammer ?
TurboLag Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 varenr. www17928 på koed.no f.eks, greit med løft og durasjon. www7229 om du er litt mer konservativ og MÅ ha original tomgang.
TurboLag Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 jeg ville gått for første, og styrt tomgangen mht TPS istedet for MAP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå