Adyb Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Har akuratt ver på EU-kontroll og da måtte jeg bytte bremserør som går over bensintanken. kan noen forklare meg hvilken det er av dem ? tusen takk for svar
MaWeRiCk Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Nr 4 på bildet ditt går over tanken på venstre side bak. Nr 5 er det røret på høyre side, er usikker på om det går over tanken mener det går på baksiden. Skifta nr 4 på min bil i fjor, måtte ta bort Festene/oppheng til tanken å bøye den litt ned for å komme til bremserøret. Lykke til med skruinga
Adyb Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 tusen takk for svar ja får vell bare prøve seg fremm tror du det er best å bestille bremserør sett på koed, så ser jeg vell hva som passer og ikkje ? koster bare 3-400 kr
MaWeRiCk Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Jeg kjøpte bremserøret mitt på BMW i Bodø, husker ikke i farta men tror jeg betalte 130 kr ca for 1 rør. Røret var i riktig lengde,men helt rett så jeg måtte bøye det til selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå