Gå til innhold

Helland`s 82`635 CSI, Hva er dette da?? s19


helland
 Share

Anbefalte innlegg

blir nok litt prøving og feiling med dekkdimensjon, men vi får se..

tror egentlig ikke det blir noen ringer til overs, kan være greit å finne, siden M535i`n også skal få seg splitfelger til slutt (forhåpentligvis) :)

Kommer dere på "skrotbesøk" snart da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle hatt en runde for å inspisere nå snart ja. Mye nytt å se på både hos deg og Ludvig :wink:

Ringer kan være kjekt å ha liggende ja, så jeg får vel bare ty til ebay om jeg skal oppgradere :)

hvor skal jeg få tak i nye da ? har du gidda å sjekka pris du som er sånn guru på slikt ? :)

4-4,5" 2stk ytteringer til hartgehjula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt en runde for å inspisere nå snart ja. Mye nytt å se på både hos deg og Ludvig :wink:

Ringer kan være kjekt å ha liggende ja, så jeg får vel bare ty til ebay om jeg skal oppgradere :)

Ta dere en tur i helga da? Både jeg og Stig har fri vertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på "oz felgenring" på ebay.de, så kommer det opp div. ringer. Ligger hvertfall 4" ringer til 145Euro + frakt og tull/toll og fandens oldemor.

Ellers får du høre med de Jørgen anbefaler her :)

Kunne tenkt meg å fått sett finishen på ringene fra Tunershop. Er jo ikke så aller værst pris egentlig.

Larsinnj: I helga er det smalahovefestival i verkstedet, så det spørs om vi er i stand til noe inspeksjonsrunde på søndag. Men det skal absolutt vurderes. Lenge siden vi har mesket oss i god mat på Koselig også nå kommer jeg på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på "oz felgenring" på ebay.de, så kommer det opp div. ringer. Ligger hvertfall 4" ringer til 145Euro + frakt og tull/toll og fandens oldemor.

Ellers får du høre med de Jørgen anbefaler her :)

Kunne tenkt meg å fått sett finishen på ringene fra Tunershop. Er jo ikke så aller værst pris egentlig.

Larsinnj: I helga er det smalahovefestival i verkstedet, så det spørs om vi er i stand til noe inspeksjonsrunde på søndag. Men det skal absolutt vurderes. Lenge siden vi har mesket oss i god mat på Koselig også nå kommer jeg på :wink:

209euro på tunershop + frakt og moms...

Skal ikke si at jeg har så mye greie på dette selv, uansett er jeg redd jeg faktisk MÅ få prioritert å få skilt på bilen først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ei lita økt i verkstedet i ettermiddag :)

starta med å montere sammen håndbrekket :)

IMG_0694.jpg

mangler forresten en komplett sliken til e28`n nå... noen som har ? med det som skal være inni også !

Nye wire ligger klare :)

IMG_0695.jpg

IMG_0696.jpg

på med brekket

IMG_0698.jpg

IMG_0699.jpg

Klart for montering av konsoll, men må vente til det ikke er minusgrader. Kan ikke sette inn gulvtrekket før jeg finner ut hvor det kommer inn vann :)

Fikk litt lyst til å forske på instrumentlysfeilen, og merker att speedo ikke er med hele tiden..

Berømte si kortet ??

IMG_0701.jpg

Sleit noe jævlig med å få ut instrumentpanelet, er det noe fasit på hvordan det kjøres på riktig måte??

IMG_0702.jpg

IMG_0703.jpg

IMG_0704.jpg

tadaaaa

IMG_0705.jpg

Er vel ingen e24 som er levert med 100l bensintank ????

IMG_0707.jpg

Reserveinstrumentet

IMG_0706.jpg

Speedo virker nå, og alt annet ser det ut til, unntatt instrumentlys selfølgelig...

Bare å klø seg mer i huet igjen da....

IMG_0711.jpg

Bestemte meg for å se på lysbryteren..

hmmmmmmmm

IMG_0710.jpg

Kan dette være feilen da ??

IMG_0709.jpg

IMG_0708.jpg

Er det samme på 7serie her ?? Evt har noen en slik lysbryter til overs ?

Rengjorde skikkelig, men til ingen nytte...

HEEEEEELP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...