Gå til innhold

Helland`s 82`635 CSI, Hva er dette da?? s19


helland
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er den nok riktig, fordi m30 butter i stempla uansett hvilken vei du bommer på registret. + att dne vil gå jæææævli dårlig :P
jeg har huket m30 feil begge veier og da har di tikka no jævlig og stritta skikkelig imot over 2000rpm, men vet jo aldri

Morten da..... :oops:

Jeg ville egentlig sagt at det ikke "går ann" å bomme registeret på M30, når en har litt innsikt... [-o<

Men har du virkelig rasa motor 2 ganger pga feil register?? Etter FØRSTE gangen må du vel ha trippelsjekka at det sto rett?? Og en tørner jo alltid motor 4 ganger og kontrollsjekker at register stemmer og at alt går fint... Eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er den nok riktig, fordi m30 butter i stempla uansett hvilken vei du bommer på registret. + att dne vil gå jæææævli dårlig :P
jeg har huket m30 feil begge veier og da har di tikka no jævlig og stritta skikkelig imot over 2000rpm, men vet jo aldri

Morten da..... :oops:

Jeg ville egentlig sagt at det ikke "går ann" å bomme registeret på M30, når en har litt innsikt... [-o<

Men har du virkelig rasa motor 2 ganger pga feil register?? Etter FØRSTE gangen må du vel ha trippelsjekka at det sto rett?? Og en tørner jo alltid motor 4 ganger og kontrollsjekker at register stemmer og at alt går fint... Eller...?

ingen av di har raset, men jeg har gjort dette på forskjellige motorer da :P hehe det var i starten da jeg ikke hadde så mye peiling på disse motorene, begge di motorene går fint idag uten bøyde ventiler, di blei heller ikke bøyd fordi di blei stoppet ganske fort.

denne her bommet med en tann for seint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel lite sannsynlig at ujevn motorgange kommer fra svinghjulsfølerne ? :)

M535'en til Tommy B startet og gikk ruskete, da var den ene føleren løs på kassa. Gjengene hadde gått.

di sitter fast mener jeg å ha sjekka, men skal prøve å bytte de i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel lite sannsynlig at ujevn motorgange kommer fra svinghjulsfølerne ? :)

M535'en til Tommy B startet og gikk ruskete, da var den ene føleren løs på kassa. Gjengene hadde gått.

di sitter fast mener jeg å ha sjekka, men skal prøve å bytte de i morgen :)

Har du målt de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...