Pedi Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Kjøpte du begge to setta?? Wow, slike innhugg i lommeboka før jul hadde gjort at kjerringa hadde tvunget meg til å tilbringe jula alene i E28en tror jeg...
helland Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Kjøpte du begge to setta??Wow, slike innhugg i lommeboka før jul hadde gjort at kjerringa hadde tvunget meg til å tilbringe jula alene i E28en tror jeg... Hehehe stemmer at jeg fikk tak i begge setta, men har nok ikke økonomi til å kjøpe slikt nå før jul Er en kompis som skal ha det andre settet He he skjønner deg meget godt. Skulle ha hatt meg et slikt sett jeg også. Det er bare å bestille når de kommer på lager igjen Fikk beskjed om at det kommer inn igjen
HagenJR Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Lysbryter skal du ikke se bort ifra at du finner hos meg ivertfall så har jeg så du kan få prøve Var vel snakk om å prøve på "RSene" så får vel ta de med oppover før de blir montert på E32'n igjen
helland Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Skrevet Desember 1, 2012 Lysbryter er på tur i posten men vi får se Det må vi prøve vettu
helland Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Skrevet Desember 1, 2012 Måtte jo vrenge av dekka på hartgehjula, for å måle felgene i dag, siden jeg lurte så veldig på kantene og dimensjoner Kjekt med egen dekkmaskin oppspent i maskina bruker denne så jeg slipper å lage hakk eller riper i felgene.. har også fått tak i komplett "hode" i plast i steden for alu.. På tur av Er så glad for at jeg har hjelpearm på maskina... er så kjekt... dekket av Så til måling av baner og ringer... bakfelgen.. 3" ytterring, og 7" tønne framfelg.. 2" yttering og 6,5" tønne ET framfelg, ifølge dette så er det 25.. ET bakfelg, ifølge dette så er det 19 Sååå... da blir det muligens lik endringer i planene... litt usikker på hva jeg skal gjøre.. Ett alternativ er å bruke 6,5" tønner og 3" ytteringer foran, og 7" tønne og 4" yttering bak da får jeg 9,5" foran og 11" bak... har sikkert kunne hatt 4,5" yttering bak, men usikker på om det blir bra... hva mener folket ??
joggis Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 fyll opp med det du har plass til, finnes sikkert ingen andre e24 med 11.5" breie feleger bak
tommyheimberg Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Hadde kjørt på med 4,5 masse kant er jo rått! Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
helland Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Skrevet Desember 1, 2012 tror det kan bli bra, Rogern har muligens yttering som passer, vi får se når han kommer hjem fra sjøen
Oberland Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Blir fin skyss etterkvart det her gut! Prøvde 12" felger på min for en stund sia, å vil si det vart i drøyeste laget! De låg samtidig max inntil bærebrua..
///MoePower Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Jeg syns det blir litt i bredeste laget.. Men nå er jo jeg av den typen som ikke liker dekkstrekk og utstikkende felger da.. Fyll heller ut hjulhusene med det du får plass til uten så mye dekkstrekk! Jeg er veldig glad i hartge felgene og har i flere år hatt lyst på slike selv, men syns 10" er maks på E24. Bigger isn't always better.. Sånn syns jeg mange av E30'ene her inne ser ut, og det ser ikke bra ut!
Pedi Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Hva snakker om Mr Moe??? Den folkevogn der var jo dødsfet med de felgene der... Nei, fra spøk til revolver - hvis en bruker alle penga en har på brede felger, og det resulterer i at en ikke har råd til brede dekk også - da er det bedre å vente til en har spart opp nok.... Han på bildet over hadde iallefall ikke råd til brede nok dekk... Synd, for dette såg jo helt corny ut....
///MoePower Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Det ser ikke ut som han hadde råd til bil med plass nok heller!
Pedi Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Det ser ikke ut som han hadde råd til bil med plass nok heller! Bildet i sin helhet viser jo at denne personen mangler mer enn bare penger... Valg av bil/felger/dekk leder jo direkte til tegn på kraftig hjerneskade... Fred være med ham...
Oberland Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Å jeg er enig! Bare slik att jeg ikke blir misforstått:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå