bmw-520i Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 er mye bra verktøy der ute som gjør en jobb veldig mye enklere vis man har rett verktøy til den jobben man skal gjør, er flerre tråder der folk lurer på hva slags verktøy de bør bruke å hvor man får kjøp dette til rett pris. er også forskjell på kvaliteten når det gjelder verktøy noe kan være billig å kan holde i mange år mens andre ganger lønner det seg å handle kvalitets verktøy legg ved bilde pris å hvor du har kjøpt det. esab MIG-sveiseapparat OrigoMag C141 kjøpt: jula(jula.no) pris 4495 solid sveiseapparat til hobby bruk kan sveise i mange timer uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Kan varmt anbefale http://www.toolstop.co.uk Der får man MYE snacks til gode priser. "Haken" er at varer som har ledning med stikkontakt. Disse må byttes fra engelsk til norsk stikk, evt kjøpe overgang på Clas Ohlson og bruke. Har handlet en stor kapp/gjær-sag, batteridrill og batteridrevet sirkelsag derifra, av merket DeWalt. Skulle jeg kjøpt samme varene i Norge (sjekket opp med www.kelkoo.no og produktinformasjon) hadde dette kostet meg langt over 10.000kr. Totalt inkl frakt og moms så har jeg betalt nærmere halv pris.. På de varene det f.eks står "60% off", så stemmer det omtrent med norske priser. Men da uten moms og frakt tatt i betraktning. Frakt er 240kr eller rundt 500kr om det er større ting. Kommer som regel til Norge på under en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 skralle 1/2" kjøpt biltema med 10 års garanti pris 299 veldig bra og kraftig skralle denne er brukt både til å stramme hjullager bakstilling diff uten problem. brukt i 2 år uten problem skralle 3/8" kjøpt biltema med 10 års garanti pris 179 god skralle kommer til veldig mange steder der det er dårlig med plass tåler endel brukt i 2 år uten problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Et must å ha ! Eneste negative er at de har en tendens til å forsvinne, har sikkert hatt 10 sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 noen som har prøvd disse? http://www.toolstop.co.uk/draper-22791- ... aft-p46099 skal bruke den til og kappe metall plater 0.9 og mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Et must å ha ![ Bilde ] Eneste negative er at de har en tendens til å forsvinne, har sikkert hatt 10 sånne What is that? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 "Alt mulig verktøy" Er i utgangspunktet et klipsverktøy (for demontering av klips til f.eks dørtrekk osv) Blir gjerne brukt mest i forbindelse med karroseriarbeid demontering utvendig, innvendig osv. Men bruker den mye når jeg skrur mekanisk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Noen som vet hvor man kan få kjøpt gummiert pipesett? Tenker da på piper med gummi rundt ytterkant for å forhindre riper i boltehull på felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roald520 Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Her, Kobar! http://nettbutikk.wuerth.no/haandverkto ... aspell=yes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 har folk erfaringer med jula sitt merke meec? er det et ok merke til hobby bruk? vurderer å kjøpe denne http://www.jula.no/bandsag-med-stativ-740-w-240153 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 har sitt litt på dewalt sin båndsag men den koster jo 10 000 hehe den skal jo brukes mest til kapping i metall plater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 har folk erfaringer med jula sitt merke meec? er det et ok merke til hobby bruk?vurderer å kjøpe denne http://www.jula.no/bandsag-med-stativ-740-w-240153 Sikkert helt grei, men merket er jo sånn europris standard. Har dewalt sin, og den kan anbefales, men gjør nok jobben den til meec også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Skal ikke kimse av europris sitt verktøy, hvertfall ikke det som var i sortimentet før. Har mye av det, og det holder jaggu meg god standard. Hvertfall i forhold til pris. Det er nå dessverre gått over til ny produsent og hvertfall lokalt her så er sortementet kuttet kraftig ned, så jeg vil ikke anbefale det like varmt nå lenger. Meec har jeg varierende erfaringer med, men ingen direkte negative. Kvalitetsfølelsen på verktøyet de leverer varierer litt, men jeg har enda ikke ødelagt noe. Mener sveiseapparatet mitt f.eks fra Jula er av typen meec, og det virker til å være helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Skal ikke kimse av europris sitt verktøy, hvertfall ikke det som var i sortimentet før. Har mye av det, og det holder jaggu meg god standard. Hvertfall i forhold til pris. Det er nå dessverre gått over til ny produsent og hvertfall lokalt her så er sortementet kuttet kraftig ned, så jeg vil ikke anbefale det like varmt nå lenger.Meec har jeg varierende erfaringer med, men ingen direkte negative. Kvalitetsfølelsen på verktøyet de leverer varierer litt, men jeg har enda ikke ødelagt noe. Mener sveiseapparatet mitt f.eks fra Jula er av typen meec, og det virker til å være helt greit. en ting å si om europris sitt El verktøy, det funker ikke til hobbybruk engang vi testet engang hvor mange vi klarte å bytte inn. kjøpte slagdrill til 250 kr vi byttet den inn så mange ganger at de ikke hadde flere på lager. skulle båre ut en bolt i bakstillingen. brant seg etter 10 min haha. Fikk gavekort til slutt samme med vinkelkutter og skillsag, ler av verktøyet at de kan selge noe sånn søppel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Skal ikke kimse av europris sitt verktøy, hvertfall ikke det som var i sortimentet før. Har mye av det, og det holder jaggu meg god standard. Hvertfall i forhold til pris. Det er nå dessverre gått over til ny produsent og hvertfall lokalt her så er sortementet kuttet kraftig ned, så jeg vil ikke anbefale det like varmt nå lenger.Meec har jeg varierende erfaringer med, men ingen direkte negative. Kvalitetsfølelsen på verktøyet de leverer varierer litt, men jeg har enda ikke ødelagt noe. Mener sveiseapparatet mitt f.eks fra Jula er av typen meec, og det virker til å være helt greit. en ting å si om europris sitt El verktøy, det funker ikke til hobbybruk engang vi testet engang hvor mange vi klarte å bytte inn. kjøpte slagdrill til 250 kr vi byttet den inn så mange ganger at de ikke hadde flere på lager. skulle båre ut en bolt i bakstillingen. brant seg etter 10 min haha. Fikk gavekort til slutt samme med vinkelkutter og skillsag, ler av verktøyet at de kan selge noe sånn søppel Vi har bl.a. 3 eller 4 batteridriller fra europris som funker supert og blir brukt mye. Som tidligere ansatt med ansvar for verktøyavdelingen kan jeg si at jeg i løpet av 18-ish mnd som ansatt der har tatt imot svært lite el-verktøy fordi motoren har brent seg. Jeg har forøvrig ikke noe grunnlag for å være partisk da jeg har hatt mine uoverstemmelser med de som arbeidsgiver sentralt. Men som sagt tidligere, i løpet av de siste 3 årene har det vært 3 produsenter som leverer verktøyet, og det nåværende (gult verktøy, husker ikke navnet) later til å være i betraktelig dårligere kvalitet enn tidligere. Jeg har ikke direkte brukserfaring, men har holdt noe av verktøyet og plasten kjennes tynnere, finishen på produktene er dårligere og det virker generelt billigere. Biltema og jula er nok nå et bedre alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå