bmw-520i Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 har kompressor fra meec(jula) å den kan stå og svive gjerne 3 timer i strekk no problem så at biltema og jula sitt merke er bedre en det europris selger kan jeg ver enig i. hadde en skill drill som var kjøpt på europris verste jeg noen gang har brukt hehe men den kostet ikke mer en 400 kroner den gang nå har jeg en drill til 7000 den er litt bedre kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 noen her inne som anbefaler metabo sitt verktøy? har sitt litt på youtube og lest litt på tester de skårer høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Clas Ohlson har kampanje på Bacho sett. Kan anbefale dette selv, har hatt det i et års tid, beste skrallesettet jeg har hatt. Kvalitet fra A til Å. http://www.clasohlson.com/no/Bahco-1-4% ... r407021000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Bacho skrallene er overraskende gode. Har et tengtools sett, og de skrallene bare hopper tilbake..! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Tengtools bruker Biltema skralleinnmat. Fra samme fabrikk. Skru de ifra hverandre så ser du samme delernr. Jeg har 2010 tengtools og de var sånn. Kan hende de har byttet nå i det siste, men syns Tengtools er mye show og lite go. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 noen her inne som anbefaler metabo sitt verktøy? har sitt litt på youtube og lest litt på tester de skårer høyt. Kommer ann på hva av verktøyet du tenker på, har prøvd følgende: 18V muttertrekker Stikksag Borhammer Muttertrekkeren er god synes jeg, gikk kanskje litt fort tom for strøm, men er jo begrenset hva man kan forvente når man skal skru selvborrende skruer i stål av større dim. Stikksagen likte jeg ikke, mulig det var en "billigere" versjon jeg prøvde, men ville ikke kjøpt den. Borhammer (liten/middels str) var ikke noe super ting syns jeg, ble veldig fort slitt og virket ikke helt så proff som man skulle forvente. Mere kan jeg ikke uttale meg om ettersom jeg ikke har prøvd mere, men har fått intrykk at både Metabo og AEG var mye bedre på el-verktøy før enn de er nå. Nå har mere Makita, Bosch, Dewalt (tidligere Elu, som var ganske bra) tatt mere over proff markedet på tømrer fronten. Dewalt er forøvrig ett veldig bra valg for en som ikke bruker el-verktøy kjempemye, men sammtidig er bedre enn amatør person Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 kjøpte meg en bosch gsb 18 v-li i går og ser at chuken beveger ser litt er dette normalt eller skal det være sånn siden det er slag på den også? var ute og skjekket makiten og protoolen men ingen av de har slark i chuken men heller ingen slagbor på disse to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Kan varmt anbefale http://www.toolstop.co.uk Der får man MYE snacks til gode priser. "Haken" er at varer som har ledning med stikkontakt. Disse må byttes fra engelsk til norsk stikk, evt kjøpe overgang på Clas Ohlson og bruke. Har handlet en stor kapp/gjær-sag, batteridrill og batteridrevet sirkelsag derifra, av merket DeWalt. Skulle jeg kjøpt samme varene i Norge (sjekket opp med http://www.kelkoo.no og produktinformasjon) hadde dette kostet meg langt over 10.000kr. Totalt inkl frakt og moms så har jeg betalt nærmere halv pris.. På de varene det f.eks står "60% off", så stemmer det omtrent med norske priser. Men da uten moms og frakt tatt i betraktning. Frakt er 240kr eller rundt 500kr om det er større ting. Kommer som regel til Norge på under en uke. Kan nå meddele andre her at toolstop.co.uk er å anbefale, kjøpte verktøy der for ca 2850kr. Dette verktøyet ville kostet meg nærmere 5500kr hos de billigste forhandlerene her i Norge. Ingen problem med å bytte kontakt på verktøy men, husk å hake av for 240v og ikke 110v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Har det siste året kjøpt mye tengtools verktøy og må si at jeg er mer enn fornøyd! har skrudd MYE med verktøyet, nesten hver dag og har ikke klart å ødelegge en enste ting, og har heller ikke vært plaget med skraller etc. Her i byen på tools er det iallefall sykt bra service. vi knakk en overgang fra 1/2" til 3/8" i 10-15 minus grader med muttertrekker, og fikk ny uten spørsmål. Har det nyeste 3/8" settet med kortpiper og langpiper. (eneste som er å sette fingeren på er litt få tenner i skralla) har også samme settet bare 1/2" med korte og lange piper Disse settene er de gode settene i solide kofferter med ordentlige åpnings mekanismer i stål og ikke de kjipe plastikk greierne.. Fastnøkler 8-19mm. Et skrujernsett med vanlig stjerne og flat. et t-nøkkel sett med torx. Har også et sett med fastnøkler med ledd og skralle fra würth, dette er jeg også veldig fornøyd med. og kan anbefale alle settene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå