thord Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Kom over denne annonsen å jeg skjønner virkelig ikke hvorfor den er så billig som den er. Den er kjøpt ny i år for 700 000, og selges nå for 439 000, pluss at det er MYE utstyr. Hadde jeg ikke nettopp kjøpt ny bil hadde jeg slått til! Noen meninger? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37462767 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 merkelig hele greia.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Bilen er ikke solgt ny i Norge, og med en grei handel i Tyskland, så er det fullt mulig å få til en sånn pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Denne koster 437' + ekstrautstyr ny i NORGE, det er full pris. Så får man jo en del rabatt på den prisen, kjører man så ca et år og 20' km + OG KJØPER BILEN I TYSKLAND, vips så er nok prisen der nede. Jeg er vel også 100% sikker på at det ikke her er tenkt at man skal tape ei eneste krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå