EspenHamre Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Er ikke dette gamlebilen til EspenHamre på forumet? Han hadde en 535dA med full M5 optikk og sånne felger. Utrolig trist, var en nydelig bil.. Ligner skremmende mye, men ser ut som denne har mindre bremser enn 535D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Er ikke dette gamlebilen til EspenHamre på forumet? Han hadde en 535dA med full M5 optikk og sånne felger. Utrolig trist, var en nydelig bil.. Ligner skremmende mye, men ser ut som denne har mindre bremser enn 535D bekjent av ham sa her att det var en 530d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Hallais. Dette "var" min bil Var ein skummel kresj. Var seff. min feil. Men det er da også litt den andres feil. Siden de kjørte ein ubrukelig opel som ikkje burde være på veien. Fikk motorstopp i utgangen av byfjord tunnellen Rennesøy. Jeg låg i forbikjørings feltet i Ja,"80". Hadde unger i bilen så kjører moderat då!! Denne bilen som fikk havari kjørde ikke til siden og låg i min blindsone pga trailer. Bremset så godt jeg kunne men uhellet var ikkje til å unngå!!! Dette var ein 530d x-drive m.m. Fikk godt igjen på forsikring ( kondemnert) så er der ildsjeler her, er dette eit godt restaurerings objekt. Trygg forsikring som eige den nå. Til min glede har jeg bestillt ny BMW M550d Xdrive sedan. Ankommer Bavaria stavanger mid Januar !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Dette er faktisk en 530d.... Jeg kjenner til fyren som kræsjet den. Han fikk lappen på samme dagen og så fikk han låne 530en til onkelen og en time senere så skjedde dette. Det er full M5 optikk på den + eksos, men ingen legit M5.... Dette stemmer ikke Mr. Erik ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Hehe ris på dashen sier jo sitt, synes jeg ser for meg sjåføren sitter og gomler ris, woops sølte litt i sete, oi oppmerksomheten på veien ble totalt fratatt.... BOOOM!! Blir mye synsing her og skjønner da det. Men ja, min sønn satt i passasjer setet og spiste steikt ris!!! Til info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Men ellers gikk det bra med meg og min sønn. Og passasjerene i den havarerte bilen kom også helskinna utav dette. Var skummelt!!! Godt det gikk så bra som det gikk!! Til ettertanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Det viktigste var at det gikk bra med deg og din familie Og gratulerer med flott ny bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Denne bilen som fikk havari kjørde ikke til siden og låg i min blindsone pga trailer. Bremset så godt jeg kunne men uhellet var ikkje til å unngå!!! Hvis en ikke ser hva som befinner seg i veien fremfor seg bør en kanskje vurdere å sakke ned noe på farten. En bil med motorhavari kan ha litt problemer med å få kjørt inn til siden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Denne bilen som fikk havari kjørde ikke til siden og låg i min blindsone pga trailer. Bremset så godt jeg kunne men uhellet var ikkje til å unngå!!! Hvis en ikke ser hva som befinner seg i veien fremfor seg bør en kanskje vurdere å sakke ned noe på farten. En bil med motorhavari kan ha litt problemer med å få kjørt inn til siden også. Du har heilt rett!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå