bmwe34trd Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 org 520 med fullt farvebytte fra tomt skall til en dyp sort mercedes farge,husker ik fargekode i farta. m5 understell med polyforinger.alt sandblåst og lakkert. sort m5 skinn 2+2 740 eurospec bremser foran og org m5 bak k-sport justerbart senkesett tårnstag foran helt nye sorte de lykter foran/bak alle lister utvendig helt nye 18"felger 540 front og m5 vinge proffsota glass eu godkjent fram til 06.2014 2jzgte motor m3 kasse med omsveist clutch hus(nytt fra toyota) chrom moly svinghjul,carbon clutch og sachs 765 trykkplate autronic motorstyring 1000cc dyser walbro 400l intankpumpe stor 4" intercooler sx 1ooo turbo oppgradert til og klare 1200hk custom pulssplit grenrør 321 4,5"downpipe 6"kn filter stor alu radiator bygd om til hydraulisk bremseservo kevlar kamrem +1000 småting som jeg sikkert har glemt brukt myye tid og penger på denne bilen,veldig bra gjennomført bil. men klarte og smelte ett stempel på den pga en løs dyseledning så trenger en liten overhaling.heldigvis billige deler til disse motorene:) og elvinduene og eltakluka har plutselig slutta og virke,kansje en elektronikkboks mistenker jeg? har bytta jobb,så kommer til og være veldig lite hjemme de neste åra,så lufter muligheten om noen andre har innteresse av og overta goprosjektet.er sjuk respons i turboen,fullt trykk v ca 3500 rpm(2.4bar) og spinner lett ut 5gir:) potensiale for 1000hk:P diskre bil med moderat lydnivå,utrolig rolig gange på motor.byggkost over 200000.nesten alt er nytt eller renovert på denne bilen. setter pris til 120000/bud bilder sendes på mail/sms til inntreserte ta kontakt på tlf 97058850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Heisann, denne har jeg ikke hørt noe om beklager at jeg spam'er salgstråden din, ble bare litt nysgjerrig på bilder? Prosjekttråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34trd Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 har ik noen prosjekttråd på den,er den andre e34n jeg har bygd med 2jz.var litt uheldig og traff en fjellvegg med den,så bygde da denne som er mer gjennomført på alle måter:) har vel noen bilder på dataen jeg kan legge ut vel;) edit:så fort dataen gidder og laste opp bildene vel og merke:p jobber med saken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oveerlend Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 dette så meget strøkent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 mange % soting på siderutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Har du noe konkret pris på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Har du noe konkret pris på bilen? Står 120.000kr om du leser sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chim007 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Skilt på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34trd Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 ja står skilt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 mange % soting på siderutene? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Bytte i 91mod Audi S4 med ca 500hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTouring Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Etter hva jeg vet så er vel motor under oppbygging igjen og bilen blir beholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå