Halloja Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Hei, er på utkikk etter bil nå, frister selvfølgelig med en eller annen sedan 3-serie av bmw, men har ett spørsmål. Jeg er to meter lang og sliter igrunn med og få god nok plass i de fleste biler, er det noen spesielle 3-serier det er bra med plass i for kjøreren? Kom med tips, liker litt forskjellig innen 3-serien, men vill ikke reise i flere timer for og finne ut at bilen jeg tenkte og kjøpe rett og slett ikke har bra nok plass til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Hei og velkommen til forumet! En kamerat av meg er 201cm og har hatt en E30 (83-91 3-serie) og han har ikke klaget på plass i den. Alt nyere enn den er vel større og har generelt litt og litt mer plass. Kan du ikke finne en i nærheten på finn, late som du er interressert, og prøvesitte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halloja Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Takk for svar Jo, prøver og helst finne noe så nærme som mulig, men de finere bilene dukker vanligvis opp litt lengre vekke, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Hei, er på utkikk etter bil nå, frister selvfølgelig med en eller annen sedan 3-serie av bmw, men har ett spørsmål.Jeg er to meter lang og sliter igrunn med og få god nok plass i de fleste biler, er det noen spesielle 3-serier det er bra med plass i for kjøreren? Kom med tips, liker litt forskjellig innen 3-serien, men vill ikke reise i flere timer for og finne ut at bilen jeg tenkte og kjøpe rett og slett ikke har bra nok plass til meg Prøv de som ikke er så fine i nærheta da? Samme modell har samme plass uansett hvor i landet den står... mvh Frode Neergård. sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Prøv å finn en bil uten takluke, de er som regel litt høyere under taket i cupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Er det også ikke slik at sportseter "bygger" mindre enn vanlige? Vet ikke hvor mye det er snakk om, men husker at det var litt forskjell da jeg prøvekjørte et par e39'er før jeg gikk for min som har sportseter (jeg er nok ikke 2m høy da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Jeg trives inne 46'n med mine 192cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Det tror jeg er minimalt. Jeg er 192 og er forholdsvis kort i beina, men ekstra lang i overkroppen. Jeg har ingen problemer i hverken e30, e34, e39, e91, e53, e46, e36, og tenker derfor at du burde få plass i den bilen du har lyst på. Hvis det gjelder beinplass, så tror jeg helst at du sitter med setet for langt bak, i forhold til hva som er den optimale stillingen- slik 99% av befolkningen som ikke er bevisste på dette- gjør. Jeg har hvertfall aldri opplevd at bmw er i nærheten av å ha for dårlig beinplass for fører. I de nyere bilene er rattene også standard 4veis justerbare, så det åpner jo mulighetene enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Ville nok heller kikket på 5 serie om du sliter med plass i 3 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå