Gå til innhold

USB i F10 2011

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd 32GB og 2 GB USB stick i hanskerom. Bilen ber meg plugge den der for å hente musikk. får bare beskjed om at ingen relevant info er å finne. Musikken ligger rett på rot og den er formattert til FAT32. Har ikke prøvd NTFS, men føler det er ikke vits....

noen som vet hvordan dette gjøres?

NB! har ikke USB i senter konsoll og ikke USB audio opsjon slik at jeg kan ikke spille fra USB slik jeg forstår det.

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 16GB USB stick som jeg bruker i senterkonsollet, og det fungerer i alle fall utmerket. Den er formattert med FAT32, og jeg har lagt inn artistene i mapper. Men når jeg satte den i hanskerommet klarer den tydligvis ikke å spille av musikken. Det virker som om denne koblingen kun er til oppdatering, og ikke avspilling av mp3-filer.

Men etter å ha lest litt i diverse forums kan det se ut til at det er mulig å kopiere musikk fra USB i hanskerommet til harddisken, dersom du har navigasjon med hardisk.

Fre et F30 forum, men jeg regner med det er det samme for F10/F11:

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=736920

>USB sticks work fine in the glove box USB port.

>If you want to load music onto the HD, you have to do it through the USB port in the glove box. The USB in the armrest is for playback only.

>Media -> Options -> Music data import/export -> Import music (USB)

>I've done it lots of times. It can take a while (30-60 seconds) after you plug the USB stick in before the car will recognize it being there.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det i boks!! :D

Det jeg gjorde feil var å dra sanger ut av spillelister i itunes og rett i en folder (ja det går an) funker fint på en datamaskin, men altså ikke i bilen.

Henta sanger fra foldere på hard disken og la dem på en USB pinne: Da fant bilen den med en gang og kopierte over.

Good thing!

Ha en fin kveld

e7iv92deh86cgomjowse_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...