Gå til innhold

Bmw motor selges e39 520i. 750 - 1000 kr? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selger en motor som jeg har stående. Den er komplett med girkasse og ledningsnett og hjerne. jeg tror det er en e39 520i motor. jeg har sett litt på den og det er noen skader på den. Servopumpehjulet er ødelagt da det ser ut som reimstrammeren er gått i stykker. det er også hull i bunnpanna på den.

Jeg holder til på knapstad, østfold. 5 min fra spydeberg. kan nås på melding eller tlf 48040717, eller mail: Marius_21_211@hotmail.com :) Ring eller send melding :):)

Komplett med ledingsnett og hjerne! :)

SELGES BILLIG NÅ GUTTER ;D

Motor

qhf58dun62mewbx2najv.jpg

Motor

c6yliauijta9842hdaeg.jpg

Servohjul:

6qqe9tintb6joxxaz35e.jpg

Hull i bunn:

p18jyrqjp1509v1l8ffs.jpg

Skrevet

jeg har nå en 523ia sedan 1999 modell men den har vist fått et hull blocka...resten er veldig bra på den,,,så passer noen av delene på min motor til den?

hvis dette går om hverandre så er jeg meget intr i den ,,,,til en hyggelig pris...

Skrevet

mener med 99,9% sikkerhet at dette er en e39 motor. kan være en e38 også men disse ble vel ikke levert som 2l

uansett vil den kunne brukes i e39

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
jeg har nå en 523ia sedan 1999 modell men den har vist fått et hull blocka...resten er veldig bra på den,,,så passer noen av delene på min motor til den?

hvis dette går om hverandre så er jeg meget intr i den ,,,,til en hyggelig pris...

Dette er en M52, har du en 1999-modell er det en liten sjanse for at du har M54. Du kan sjekke f.eks her: http://catalog.meca.no/CarSelect.aspx?CategoryType_ID=1

Bare skriv in reg.nr til høyre så får du opp detaljene.

Skrevet

Som andre skriver er det en M52 motor fra en E39. Det kan man se ut i fra oljenivåsensoren. 3 serien har ikke det.

Denne motoren kan fint brukes i en 3 serie ved bytte av bunnpannen og ledningsnettet m.m. Eller bare bytte bunnpannen fra en 5 serie.

Motoren passer ikke i en M52 dobbelvanos motor som kom i 99 modellene.

Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...