tic`n Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Tenker litt på å selge bilen før jeg får gjort den ferdig, siden jeg ikke har noe sted å skru lenger. Men lurer litt på om det er verdt å selge den. Er en 95mod E36 318i Touring. Trenger et lakkstrøk for å bli helt fin igjen. Lite rust under,litt div lakkrust i kaross. Men generelt ikke ille. Litt info om bilen: Sort skinn,klima,M3 ratt,grei stand innvendig. Negativt: Må bytte dempere forran,samt opphengskuler- Følger med nytt justerbart senkesett med nye tårnlager. Dårlige framskjermer- følger med bra skjermer med facelift sideblink. Som sagt litt dårlig lakk. Sprekk i frontrute(ikke noe som er tema på EU) Har en delebil som det sitter ei bra rute i. Trenger ny Lamdason. Skal inn på eu i Februar. Positivt:Følger med et lass med deler. Noe av det som følger med: Nye bremseskiver og klosser forran,et nytt hjullager forran, M-front med løs lippe(trenger litt stell), NY Rieger Infinety lippe til m-front, M3 difuser, M3 speil med el, Ny Takvinge, sote baklykter, sort taktrekk. Har også en haug med deler som følger med som stammer fra orginal 320 m-tech touring. Plukk hva du vil fra delebilen som står her,men skal ha ramme selv. Omfatter dører,panser,div interiør,understell og en god del 320 motordeler. Hvor mye kan dette være verdt for folk?? Selges i hovedsak uten 18" sommer(BBS) og 16" vinter(Azev A), men kan følge med hvis prisen blir bra. Kan følge med 18" RH kopi som er ferdig brent, og er klare til lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Du vil nok kunne tjene mer på å selge bilen og delene hver for seg. Selve bilen uten deler høres ut som en bil til kanskje 5-10 000. Tregt marked og E36 touring er lite attraktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Sliter litt med å få solgt unna deler. Og ser helst at jeg blir kvitt alt jeg sitter på av deler. Har rett og slett ikke plass til alt. Ser meg også om etter ny bil om dagen, så skulle helst blitt kvitt alt samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Ingen som har noe formening om alt sammlet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 25000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Var noe oppunder den prisen jeg håpet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå