Kohmann Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Hei, jeg har en e36 95 mod. Tenningslåsen fant ut av livet var ikke verdt å leve, så den drepte seg selv veldig brått og uventet. Når jeg går til forhandler ber de om 6000 kr. Så jeg har fått tak på en bryter og knapp som jeg tenkte å koble på enn så lenge. Er det noe jeg bør huske på\ikke bør gjøre angående det her?
handsome Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Har du ews? Så må du ha dette aktivt, står mye om det inne her! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Kohmann Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Jeg stiller ganske blankt når det kommer til detta, så EWS veit jeg ikke hva er ?
handsome Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Det er startsperre. "ringen" rundt tenninga, den svarte, er det en ledning på denne? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Kohmann Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Ja, der går det to tynne grønne ledninger inn.
handsome Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Da har du ews, og da må du teipe orginal nøkkelen fast inne i ringen, for at motor skal starte, dette er BMW's startsperre.. Kobl av ringen, og putt nøkkelen inntil, vet ikke om den må stå inn som at tenningen er der, eller om den kan ligge på siden. Også monterer du startknapp Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
handsome Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Tror forresten gs selger tenningslås for 1500 for din nøkkel.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Kohmann Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Kan jeg eventuelt bare sette nøkkelen i tenninga og der etter koble på det jeg trenger? så slipper jeg å koble av no mer enn nødvendig? problemet ligger jo ved det at jeg ikke får vridd nøkkelen rundt, for min del kan jo bare nøkkelen stå i tenninga. Jeg skal vel koble på startknappen ved (sånn som jeg har skjønt det) slutten av hele tenninga? Koster faktisk 1100 orginalt hos sulland : )
handsome Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Da kan du gjøre det enklest å skru i fra hverandre tenninga, og fjerne "spora" inne i tenninga.. Så ser det orginalt ut Ellers bare koble en bryter på tenning på og en på starter Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Kohmann Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 OK! Men så lenge nøkkelen er i nærheten av tenninga, så vil det ikke ødelegge noe vidre innover ved å bruke sånn startknapp ?
handsome Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Mener det skal gå bra. Men du må jo ha knapp for tenning hakk 2, for også å skru av motoren.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Kohmann Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Jaha? Vil det si at jeg trenger 2 brytere da eller? Har du no skjema om hvordan det skal kobles i så fall ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå