Ole15 Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Har ventet på bilder i flere måneder no som han skulle sende, tror ikke han vil selge bilen
faint Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Skrevet Mars 5, 2014 BUMP Pris er nå senket til 200.000. Bilen selges som den står. Bilder av interiør kommer, bare vært litt mye som har skjedd i det siste så har tatt litt tid.
faint Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Skrevet Mars 17, 2014 Ordnes i kveld. Noe annet av info eller bilder folk vil ha?
faint Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Skrevet Mars 18, 2014 Bilder av interiør er lagt ut i første post. Bilen står som sagt stille innelåst i garasje, så derfor den ser litt støvete og fæl ut innv. deksel under ratt har jeg også hjemme.
faint Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Skrevet Mars 23, 2014 Står i første post. Er på skilter, mangler E.U godkjenning. Jeg har ikke kjørt den på E.U pga at motoren ikke kan godkjennes uten å betale avgifter på hester, før om 3 år. Kan og selges uten motor hvis ønskelig, men da ikke under 170.000. Skal bilen selges med motor, så selges bilen som den står.
Nom3rzy Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Står i første post. Er på skilter, mangler E.U godkjenning. Jeg har ikke kjørt den på E.U pga at motoren ikke kan godkjennes uten å betale avgifter på hester, før om 3 år. Kan og selges uten motor hvis ønskelig, men da ikke under 170.000. Skal bilen selges med motor, så selges bilen som den står. Selges som den står? Mulig å komme å titte på den til uka? Om den fortsatt befinner seg i hamar?
Nom3rzy Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 Selges som den står? Mulig å komme å titte på den til uka? Om den fortsatt befinner seg i hamar? Om du er keen på å selge den, så kan du ringe meg på 93025922, så kan vi avtale et tidspunk så jeg kan få sett den i første omgang??? SKAL ha ny bil føre sommeren, og det er 3-4 bmw M'er som er aktuelle, denne en av de. SÅ ta gjerne kontakt, så kansje den bytter eier fort
faint Skrevet April 8, 2014 Forfatter Skrevet April 8, 2014 Om du er keen på å selge den, så kan du ringe meg på 93025922, så kan vi avtale et tidspunk så jeg kan få sett den i første omgang??? SKAL ha ny bil føre sommeren, og det er 3-4 bmw M'er som er aktuelle, denne en av de. SÅ ta gjerne kontakt, så kansje den bytter eier fort Står fortsatt i hamar. ringer deg etter jobb, rundt 5-6 tia. selvfølgelig fult mulig og få ta en kikk på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå