golf325turbo Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 heisann! tenkte jeg ville dele prosjektet mitt her på bimmers selvom det ikke er noen bmw det bygges på! men blir brukt masse deler fra bmw, så da håper jeg det går! hehe bilen er en golf 3 3dørs! motor og forstilling er fra bmw 325 e36 bakstillinga er fra 325 e30 ! planen er å få motoren til å gå i golfen før turbo'n kommer på, håper å kunne ha bilen kjørbar til sommertreffet på rudskogen, men vil ikke stresse med å bli ferdig heller det blir jo custom all the way så er jo litt arbeid, men har hatt lyst til å få igang dette prosjektet leeenge hehe! blir diverse snaks, kan nevne det jeg kommer på i farta : - K-sport drift coilovers - K-sport hydrailisk brekk - OMP bøttestoler - sabelt ratt med 90mm dybde - greenstuff klosser hele veien med slissa og ventilerte skiver - bosch 044 bensin pumpe - bbs RS 9,5" x 16" felger - clean frontfanger, clean bakluke, vento front med sveisa panser forlenger - pedersen racing fullbur - gs short shift - sinter clutch - gs / powerflex foringer over alt det var noe av det jeg kunne komme på bilen blir totalt ribba, og skal veie så lite som murlig! stilen blir stance, lav og brei alt av understell skal sandblåses og pulver lakkes ! og har veldig lyst til å lakke bilen knall rød håper folk liker prosjektet, kom gjærne med innspill noen bilder av det som er gjort hittil :
golf325turbo Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 faen, de bildene jeg la inn ville jo ikke vises! hvordan kan man laste opp bilder her ?
evi Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Tøft prosjekt! Pøs på med bilder. Du må laste opp nederst, så kopiere linkene som kommer opp for at de skal bli lagt til.
golf325turbo Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Tøft prosjekt!Pøs på med bilder. Du må laste opp nederst, så kopiere linkene som kommer opp for at de skal bli lagt til. lasta opp bildene nederst, og trykka på last opp, men bildene kom ikke
evi Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Last opp på en av disse: www.imageshack.us www.bildr.no www.photobucket.com
andy91 Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Når du laster de opp kommer det en link, den må du lime inn i innlegget
///MoePower Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Bruk photobucket! Bimmers sin bildeserver er overbelastet nok som det er.
golf325turbo Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 prøver å legge ut bilder igjen da! og bilde av sommerbilen min! denne er solgt, men beholdt alt av stæsj på den holder på med demper tårn foran nå, håper på å bli ferdig med de i morgen ! så da blir det bygging av torpedo vegg og tunel til girkasse og mellomaksel
tommyheimberg Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Dette blir kult!, fyr på med bilder!, rå sommerbil! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
M3 Yngve Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Morsomt prosjekt. MÅ passe på så det blir ca samme helling på fjærbeina da !! Ellers blir den ikke noe god å kjøre.
Eide'n Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Tøft prosjekt, og ikke noe man ser hver dag:) skal følge med her
tordah Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 dette er morro, skikkelig prosjekt! Følger med
mropedal Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Dette kan bli utrolig bra! Stå på og kom med masse oppdateringer!
joachim sørlie Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 det her blir morro er noe jeg hvertfall kommer til og ta en ekstra titt på hvis jeg går forbi den! gromt at du putter oppi m50 turbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå