Gå til innhold

Haugen's E28 M535i (sveist ferdig)


haugen1
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

trenger deler til torpedo vegg hullet til rattstamme. trenger side vegg som er atme batteri i hjulhus og andre siden som er ved spylerveske tank og på motsatt side av den elr på utsiden sitter skjerm feste så trrenger disse stålbitene og begge hjørner på vindus karm. trenger også fester osv til vindusvisker mekanisme som er arme vifta og korekt posisjon. skulle også hatt en strøken støydempe matte i motor rommet til hele torpedoveggen :)

noen som kan hjelpe meg og anskaffe dette? :)

Med andre ord lett og hat et chassi :)

Går veldig tregt her for iden med tanke på at det har vært endel reising i jobb fortiden.

fått tatt ut ABS pumpe og rør så er vell klart til og begynne å ta den lille rusta som er på den :)

Holder også på og lage bil vippe som jeg begynte på igår....håper og bli ferdig i helga med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å hilse på deg på lørdag. Dere kom dere hjem med fullt lasta Caddy? :-)

Har vel nevnt det før i trådene dine, men har virkelig sansen for bilene dine :applause:

hei igjen.

hygelig og hilse på deg og. altid artig og møte andre med samme innteresse :)

ja men ble sent som vanlig så ble det en snurr igjen når jeg var ute ilag med thomas :)

og caddyn gikk ikke akruart fort hjem. dekka ble nesten flat så måtte fylle over 4pund i de.

naj42gftuzr9s2894rc4.jpg

takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å hilse på deg på lørdag. Dere kom dere hjem med fullt lasta Caddy? :-)

Har vel nevnt det før i trådene dine, men har virkelig sansen for bilene dine :applause:

hei igjen.

hygelig og hilse på deg og. altid artig og møte andre med samme innteresse :)

ja men ble sent som vanlig så ble det en snurr igjen når jeg var ute ilag med thomas :)

og caddyn gikk ikke akruart fort hjem. dekka ble nesten flat så måtte fylle over 4pund i de.

takk for det :)

Håper du mener over 40 pund... For 4 pund var ikke all verden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det ganske sakte for tiden har fått ribbet det meste i motor rom bare.

Men trengerven dele bil chassi

Sent from my iPad using Tapatalk HD

hva trenger du av deler ?

Hva skal du ha for at jeg kan kappe ut det i treng da Morty?:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...