haugen1 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Jepp var bare og bygge om fikk jeg som svar. Han tok div bilder av bilen Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Da fikk jeg og Tukk demontert litt igår kveld merket og poser med skruer er strippset til der de hører til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 blir bra dette merker jeg har lyst på rød e28 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Jeg har ikke lyst på rød E28, men Zinnober er flott på E28. Og det er KNALL å få update! Vær gjerne nøye med bilder og tekst ang bytting fra RHD til LHD, slik at vi finner ut hva som må byttes..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Takk ja skal vell få til litt info noen som har gjort dette i Norge før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Jeg har ikke lyst på rød E28, men Zinnober er flott på E28. ^What he said Nydelig M535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Skal du bytte ut torpedoveggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Nei Jørgen den er lik Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Nei Jørgen den er lik Lik er den vel ikke? Men at den kan tilpasses, det er noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Jo den er helt lik. Bare alt er utstanset osv bare legge noen hull og plugge noen hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Da er d ingen sak:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Nope men blir mye jobb med lednings nett osv. Og sveise inn alle braketter til gasspedal osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Likes likes likes:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Da har jeg fått tatt meg tid til og demontere litt mer på bilen og i motor rommet og eksos. Klart til og senke motor og forestilling som blir neste uke Litt rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 så ut som en kjent plass med litt rust under batteriet slik er det på min også Skal du bytte komplett ledningsnett ? eller tenker du å bygge om det eksisterende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå