haugen1 Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 ikke helt bestemt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 ikke helt bestemt enda anbefaler deg å bytte, har gjort dette selv før... er ikke så mye jobb.. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Ser bra ut dette! E28 M535 er kule biler. Når det er sagt har jeg aldri helt klart å like røde BMWr uten metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 ikke helt bestemt enda anbefaler deg å bytte, har gjort dette selv før... er ikke så mye jobb.. Lykke til ! Tja men og finne et nett som er så bra som dette og alt virker er kansje verre. Ja har bytte nett på e30'n min når jeg bygde den om du har lest tråden Da testet jeg 90% av det ca når det låg på bakken bare Men jeg liker tanken på at nette skal få ligge for det er ikke mye som må bygges om har du bygget om høyrestyrt e28 før? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Dette må jo bli bra !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 ikke helt bestemt enda anbefaler deg å bytte, har gjort dette selv før... er ikke så mye jobb.. Lykke til ! Tja men og finne et nett som er så bra som dette og alt virker er kansje verre. Ja har bytte nett på e30'n min når jeg bygde den om du har lest tråden Da testet jeg 90% av det ca når det låg på bakken bare Men jeg liker tanken på at nette skal få ligge for det er ikke mye som må bygges om har du bygget om høyrestyrt e28 før? Sent from my iPad using Tapatalk HD nei, men har bytta el-nett og hugget noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Dette må jo bli bra !!! Ja håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Da har jeg endelig fått meg en økt igjen ) fått ut motor og framstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 her skjer det ting ja litt jobb å bygge om fra høyreratta og ja ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Ja litt men tror det skal gå ganske greit skulle hat en dele bil chassi om noen hvet om?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 har hugget flere slike biler, hvilke deler er det du trenger da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 men jeg syns det ser enkelt ut, må vell bare borre opp hølet på andre sia til rattstammen ? hvordan er bremsepedalen laget på denne? stag oppunder dashen ? ellers syns jeg dette ser enklere ut enn på endel andre biler =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 stag på utsia av torpedoveggen. du ser staget henger over bremse rørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 er det så spinkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå