haugen1 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Ser ut som jeg trenger bare Torpedo biter på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 men kom på attjeg trenger en god del av det selv. spes på v side :/ men du kan få hele høyre sia da, der trenger jeg ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Da ser jeg for meg at bilvippa blir ferdig i morgen ) fått ned bakstell nå....så er klart til og henge opp i vippa. Deilig med en master på 44kw som bles også E46 prosjekt til en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Konge med rød e28! Skal du beholde fargen? Likte den vippa! En kompis laga en sånn til e30'n sin.. Funka som faan det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Jepp skal beholde den ja blir nåkk zinnoberrot under også orginal motor osv Ja gleder meg til og prøve den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Da ble jeg endelig ferdig med bil vippa igår kveld og fikk den tilpaset til bilen.....Det ble et utrolig nervøst øyeblikk skal jeg si dere....da jeg ikke stolte helt på feste måtene men det ser ut til at det gikk fint herlig og se bilen bare kan vippes til siden får het helt nytt perspektiv på ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffmaister Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Ser bra ut haugen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 så ut som den fungerte bra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Mennehh... Kan du ikke turne den 360? Så ut som liiiten bakkeklaring... ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Mennehh... Kan du ikke turne den 360? Så ut som liiiten bakkeklaring... ?? det har jeg ikke tørt og prøvd enda pedi.... har ikke prøvd mer en på bilde så måtte jeg bare dra hjem da klokka ble mye... men ja ser ut til at det er lite klaring men er jo heller ingen vits og ha den på taket. da blir det jo samme som og jobbe på bilen som om den sto på bokker......men jeg har laget vippa slik at den er justerbar høyde på så jeg har mer og gå på på høgda om du ser røret i senter på akslik er det endel igjen der og få den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 er mest redd for at den skåll henge seg skev ellr at bakplata får det. men ser ut til at det er ganse sterkt bak der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Gleder meg til å se at dette prosjektet blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Gleder meg til å se at dette prosjektet blir ferdig Da er vi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå