bedmund Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 har et karosseri som jeg tror har rustfri venstreside av torpedoen, vist du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Ja trenger muligens det trenger mer også som rusfrie skjerm fester framme. Men skal se på en dele bil til helga. Hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Rydde dag idag Gjort litt som og ta av matta på torpedo veggen noen som har en slik i hel og bra stand? Har også anskaffet meg en m5 felg til reserve hjul så nå havner vell m5 hjula på e28'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 hva du legger i skjermfester da? de som går langsmed panseret eller nedover a stolpen? bor på Smøla så det er da ikke så alt for langt fra Molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Nei lengere frem det på utsiden av batteri kassa og andre siden på utsiden der spyler tank sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Ser ut som ett bra prosjekt dette da, veldig bra utgangspunkt hvertfall, men litt vanskelig å se for meg nå, men hvordan har du festa vippa bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Har skrudd den i fanger feste med 4stk m10 litt skeptisk på hold men ser ut til og holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Okei, det skal da vell holde vill jeg tro? Er vell slike avstivere bak der? Er det på mine med hengerfeste hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Ja ser jo slik ut er ikke noe forsterkning med meg bare at det er litt tjukkere i hjørnet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Nei lengere frem det på utsiden av batteri kassa og andre siden på utsiden der spyler tank sitter skal ha de selv dessverre, om de er hele... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Du finner nok nye hos BMW for en hundrelapp el 2 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Du finner nok nye hos BMW for en hundrelapp el 2 !! Fant de ikke på delefilmen. Må vell kjøpe hele hjulhuset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Det er kun m-tech som har denne forsterkningen .let på film rundt der ! » Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Er mye rent nytt stål og få kjøpt likte vippa di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Ja men trenger ikke så mye som hele hjul kassa :0 Takk har ikke prøvd den så myr enda. Pga måtte reise på jobb igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå