Gå til innhold

"Listepris" på Alpina felger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer litt på hva prisen på 20" orginale Alpina felger (Classic) er her til lands, er ALDRI å se dem på AutoDB.no, Finn.no eller her på bimmers..

Ser at man får kjøpt på Ebay, da av de nyere utgavene til en ca 30.000 kroner, dette er da uten moms og frakt, så er jo bare å starte å plusse opp summen.

Dere som har disse, hva ga dere for felgene deres og hva kan dere forvente å få igjen den dagen dere evnt. skal selge de?

Håper på noen svar! :-D

Skrevet

Ikke lett å finne Alpina Classic felger i noen størrelse, til noen tid her til lands, så det blir vel bare ren gjetning på hva disse ligger på brukt.

Skrevet
Ikke lett å finne Alpina Classic felger i noen størrelse, til noen tid her til lands, så det blir vel bare ren gjetning på hva disse ligger på brukt.

Har forstått dette, derfor jeg gjerne vil ha svar på hva de som har et sett med Alpina felger her inne ga for sine.. :-)

Vurderer kanskje å legge mine ut for slag for å kjøpe 21" softline felger, om disse legges ut med ny lakk så de blir som nye, kan man forvente en 20-25 tusen eller blir dette for mye?

Skrevet

Får kjøpt nye 20" classic med dekk til e38 på Koed for 35000kr. Jeg kjøpte mine brukt for 10000kr med slitte dekk. 3 av felgene var noe kantkjørte, så de måtte jeg ta en lett oppussing av. Så måtte jeg koste på 1stk nytt senterdeksel og 4 nye låser = 2000kr. Nye dekk 9000kr. Totalt 21000kr. Hvis jeg hadde lagt de ut for salg for 15000kr nå, så hadde jeg vel blitt kvitt de lett tenker jeg :D

Skrevet

Selger Koed de til 35 med dekk?

Jeg kjøpte mine for 7 tusen, disse er smått kantkjørte, men disse skal sandblåses og rettes opp ( ikke at de er stygge eller skjeive, men når jeg skal ha de på bilen skal de være 100%! ) forså skal jeg lakke de opp igjen, totalt regner jeg med å havne et sted rundt det du ga også med dekk.. ;)

Jeg hadde LETT kjøpt felger til 15 tusen om de var til salgs om jeg ikke hadde hatt selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...