Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du radiator?

Passer denne overens på en e39 520 IA 96 mod?

Radiator har jeg. Hmm, om den passer overens, må jeg nesten sjekke litt opp, det er ikke helt 100% sikkert den gjør..

Skrevet

Ser faktisk ut som at biler inntil 1998 9måned(september) har samme radiator om det er Manuell eller automatgir, mens så kom ett skille i 1998 hvor det er forskjell på radiatoren ettersom bilen har aut. ell manuell kasse. :)

Skrevet

Ett bilde til av bil. Felgene på bildet kan også selges, 19" BMW M-replika felger. En felg er stygg med punktert dekk, alle de andre er fine. Anebfaler 1 ny felg 9.5x19" pluss 2 nye dekk så er dette settet med hjul bra som gull. :)

8gyejrb4s5xut6srag8e.jpg

Skrevet

Venstre fremskjerm den står fortsatt på bilen, som du kan se litt av den på bildet over her. den er veldig hel og grei foruten noen poleringsriper, ikke rust, ikke bulker etc. Send meg gjerne PM, kan godt sende deg ett ordentlig bilde senere idag så du kan se hele skjermen. :)

Skrevet
Har du avtagbart hengerfeste. Isåfall send pm så blir vi eni:grin:

Akkurat det skulle jeg også ønske det var på bilen, for jeg har planer om å kjøpe en ny E39 bruksbil etterhvert og da hadde det vært kjekt.

Så nei dessvere det sto det ikke på denne. :(

Skrevet
Hvor mye for komplett speil førerside, uten kappa? Det er vel med el og varme...? :)

Veldig mange som spør om dette speilet da gitt, nei det er dessvere solgt nå.

Skrevet
Pris på begge framskjermene og panser?

Hei, Panseret gikk unna i går dessvere, men har begge framskjermer, 650kr/stk eller kjøper du begge går de for 1000kr samlet. :)

De er i veldig bra tilstand.! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...