Gå til innhold

Hva. må byttes? Bygge fra automat til manuel 520i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har en 520i 1991. m50 motor lurte på om jeg eventuelt må koble om noen ledninger for og få hjernen til å tru den er i gir ? Hadde automat skal ha i manuel.

• 2 weeks later...
Skrevet

Helt riktig. Er du lur skaffer du en hel manuell delebil, så bare bytter du alt som er annerledes fra automaten.

Ang coilovers er det mye forskjellig du kan kjøpe sett til 6-7k eller dobbelt så mye altså 12-13k fra kw. Søk på "bc coilovers" i søkefunksjonen så finner du et godt sett til en Billig peng.

Eventuelt hvis du bare skal ha et senkesett er det noen som selger komplette med dempere, fjærer og tårnlagre. Kan send det på pm om du er interisert.

Mvh

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Hei jeg har en 520i 1991. m50 motor lurte på om jeg eventuelt må koble om noen ledninger for og få hjernen til å tru den er i gir ? Hadde automat skal ha i manuel.

"Problemet" er vel å få den til å tro den står i "park/nøytral" for at motoren skal starte? Gjorde dette enkelt på min ved å måle meg frem på kontakten til girvelgeren. La bare en liten ledningsbit mellom. Funker som bare det på min '91 325i med m50. Lykke til med ombyggingen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...